Pierderea în greutate în copilărie

14 și doriți să pierdeți în greutate. 14 ALIMENTE CARE TREBUIE MÂNCĂ DACĂ DORIȚI SĂ PIERDEȚI GREUTATE

Ar trebui să încercați să alegeți o dietă mai sănătoasă și să vă exercitați mai mult. De asemenea, vă puteți schimba obiceiurile și puteți stabili obiective pentru a vă ajuta să vă schimbați stilul de viață. A calca Partea 1 din 4: Mănâncă bine Roagă-ți părinții să te ducă la medic.

Înainte de a aduce modificări obiceiurilor alimentare, ar trebui să vă adresați unui medic. Medicul dumneavoastră vă poate ajuta să determinați cât de mult în greutate să pierdeți dacă slăbiți deja. Medicul dumneavoastră vă poate ajuta, de asemenea, să faceți un plan de slăbire și să vă ajute să vă urmăriți progresul. Medicul dumneavoastră vă poate recomanda și la un dietetician care vă poate crea un plan de alimentație sănătos.

Alegeți carnea slabă și alte tipuri de surse de proteine. Alegeți carne slabă atunci când decideți ce să mâncați. De exemplu, fripturile, burgerii și alte tipuri de carne roșie sunt de obicei bogate în grăsimi deși nu întotdeauna. Alegeri mai bune sunt puiul, peștele și fasolea. Dacă sunteți o fată între 9 și 18 ani sau un băiat între 9 și 13 ani, ar trebui să mâncați de grame de înlocuitor de carne pe zi.

Băieții cu vârste cuprinse între 14 și 18 ani ar trebui să mănânce de grame de înlocuitor de carne pe zi. Aceste porțiuni pot fi mai mici decât obișnuiați. Mănâncă multe fructe și legume. Dacă de multe ori îți este foame, încearcă să mănânci o bucată de fructe sau legume în loc de gustări preambalate. Bastoane de țelină cu unt de arahide, bastoane de morcov sau un măr, în loc de prăjituri, chipsuri sau tort.

Alte opțiuni sănătoase includ felii de roșii cu brânză de vaci sau benzi de ardei gras cu humus. Încercați să optați pentru produsele din cereale integrale cât mai mult posibil. Produsele din cereale integrale sunt produse precum paste integrale, pâine integrală, făină de porumb integrală, orez brun și fulgi de ovăz.

14 ALIMENTE CARE TREBUIE MÂNCĂ DACĂ DORIȚI SĂ PIERDEȚI GREUTATE

Produsele din cereale rafinate, pe de altă parte, sunt produse precum orezul alb, pâinea albă și pastele obișnuite. Cerealele integrale sunt mai bune pentru dvs. Asta înseamnă că te vor face să te simți mai plin pentru mai mult timp.

pierdere de grăsime 10 săptămâni

Fetele între 9 și 13 ani ar trebui să mănânce de grame de produse din cereale pe zi, în timp ce fetele între 14 și 18 ani ar trebui să mănânce de grame. Băieții cu vârste cuprinse între 9 și 13 ani ar trebui să mănânce de grame, iar băieții între 14 și 18 ani ar trebui să mănânce de grame. Cel puțin jumătate din aceste produse din cereale trebuie să fie compuse din produse din cereale integrale. Optează pentru produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi sau produse lactate care nu conțin deloc grăsimi.

Dacă aveți ani, ar trebui să primiți 3 căni dintr-un produs lactat pe zi. O ceașcă poate fi o ceașcă de lapte sau iaurt de gramedar și 30 sau 60 de 14 și doriți să pierdeți în greutate de brânză tare sau brânză procesată. Evitați băuturile cu zahăr. Băuturile cu zahăr pot adăuga o mulțime de calorii în ziua ta.

Încercați să evitați băuturile sportive, sifonul și sucul de fructe. Mai degrabă lipiți-vă de apă sau chiar de ceai de plante neîndulcit. Dacă nu-ți 14 și doriți să pierdeți în greutate apa, poți adăuga o felie de portocală sau puțin suc de fructe pentru a-i da un pic de aromă.

Urmăriți cât mâncați. Este tentant să vă goliți complet farfuria. Totuși, dacă ești atent la momentul în care ești plin, vei ajunge să mănânci mult mai puțin în total. Evitați alimentele bogate în calorii.

În timp ce mănânci un biscuit din când în când este în regulă, ar trebui să mergi după el în fiecare zi pentru a evita să consumi alimente bogate în calorii. Aceasta include, de exemplu, prăjituri, prăjituri, dulciuri și cartofi prăjiți.

cum a pierdut hanna pll

Lăsați aceste lucruri să fie un deliciu și nu ceva pe care îl mâncați în fiecare zi. Partea 2 din 4: Activarea Du-te si te joaca.

Ar trebui să faci mișcare timp de cel puțin o oră pe zi. O modalitate de a începe este de a reduce timpul petrecut în spatele unui monitor. Puneți telefonul departe. Ieșiți din spatele computerului. Ieșiți cu prietenii și faceți ceva activ. Cu toate acestea, dacă nu sunteți obișnuiți să faceți mișcare, puteți începe oricând mic.

Începeți cu ceea ce puteți face și mergeți mai departe. Luați în considerare practicarea unui sport.

Pierdeți în greutate dacă doriți

Nu trebuie să începi să faci sport de top imediat. Puteți pur și simplu să vă alăturați clubului de fotbal local sau clubului de baschet sau să mergeți afară cu câțiva prieteni. Rugați-vă părinții să vă ajute să găsiți un sport care vă place.

Făcând un sport vă mișcați regulat și vă puteți distra, de asemenea, făcându-l.

Pierderea în greutate în copilărie

Incearca ceva nou. Poate că nu ți-a plăcut să faci mișcare în trecut pentru că nu ai făcut ceea ce trebuie. Așadar, poate că tenisul nu este treaba ta.

pierdere în greutate spell lumânare

Apoi aveți alte opțiuni mai mult decât suficiente. De exemplu, mergeți la dans, la înot sau la sărituri pe coardă. Chiar și ceva de genul tir cu arcul și echitația vă vor ține în aer liber și în mișcare.

Luați pauze pentru a vă muta. Chiar și momentele scurte de activitate pot duce la mai multă activitate pe zi.

Cum să pierdeți în greutate în perechi

Un exemplu: dacă faceți o pauză după ce studiați o vreme, s-ar putea să ascultați adesea muzică sau să jucați un joc pentru o perioadă scurtă de timp. În schimb, mergi la un dans. Fugi scările sau prin sufragerie.