GHID ACSM PENTRU EXERCIȚII ȘI PIERDEREA îN GREUTATE - MEDICAL -

Acsm ghid de activitate fizică pentru pierderea în greutate

Cât de mult exercițiu să slăbești? Recomandări de exerciții de slăbire pe zi și pe săptămână Malia Frey este expert în pierderea în greutate, antrenor de sănătate certificat, specialist în managementul greutății, antrenor personal și specialist în nutriție de fitness.

Uneori fac prea mult exercițiu și, prin urmare, ajung să mănânce în exces.

Recomandări privind exercițiul fizic Salud ACSM

Sau nu funcționează suficient și nu văd niciun rezultat pe scară. Deci, cât de mult exercițiu pentru a pierde în greutate este cu adevărat necesar? Cercetătorii și experții medicali oferă recomandări de exerciții de slăbire pe zi și pe săptămână, nu numai pentru a pierde în greutate, ci și pentru a preveni redobândirea greutății.

deprivarea somnului duce la pierderea în greutate dieta de slabire amalia nastase

Ghiduri săptămânale de exerciții pentru pierderea în greutate Un studiu realizat de Colegiul American de Medicină Sportivă ACSM a examinat diferite recomandări privind cantitatea de exercițiu pentru a pierde în greutate.

În urma cercetării, organizația a făcut mai multe recomandări.

pierderea în greutate după pubertate mâncăruri simple ieftine ieftine

Ei au sfătuit să obțineți între și de minute de exerciții moderate până la viguroase în fiecare săptămână pentru a pierde în greutate. Este vorba de aproximativ 22 până la 35 de minute de exerciții pe zi pentru a pierde în greutate.

Model de pierdere în greutate ACSM și model CrossFit

Dar afirmă, de asemenea, că mai mult este mai bine. Ei au descoperit că mai mult de de minute pe săptămână, de activitate moderată până la viguroasă, sunt asociate cu o scădere substanțială în greutate. Asta înseamnă în medie aproximativ 35 de minute pe zi.

mânca mai mult pierdeți grăsime scaderea in greutate beneficii

Pentru a obține o pierdere semnificativă în greutate, Colegiul American de Medicină Sportivă recomandă peste de minute de exerciții pe săptămână sau puțin peste 35 de minute pe zi.

Există câteva modalități de a reduce acsm ghid de activitate fizică pentru pierderea în greutate necesar pentru exerciții și de a pierde în greutate. Dacă alegeți să reduceți acsm ghid de activitate fizică pentru pierderea în greutate nu drastic aportul de calorii pe lângă exerciții fizice, atunci aproximativ până la de minute de activitate fizică de intensitate moderată pe săptămână vă vor îmbunătăți rezultatele de scădere în greutate. Odată ce ați atins greutatea obiectivului sănătos, ACSM sugerează că este nevoie de cel puțin până la de minute de activitate fizică de intensitate moderată pe săptămână pentru a preveni creșterea în greutate.

Din nou, planificați de minute de exerciții pe zi pentru a vă menține greutatea. Ghid zilnic de exerciții pentru pierderea în greutate Dacă sunteți curios despre cât de mult exercițiu ar fi nevoie pentru a arde 1 kilogram de grăsime corporală, puteți folosi calculatorul de activitate pentru a oferi răspunsul. Aceste răspunsuri vă pot ajuta să stabiliți obiective de exerciții pentru pierderea în greutate.

Ca regulă generală, trebuie să arzi aproximativ de calorii pentru a pierde 1 kilogram de greutate. Puteți alege activitatea preferată și puteți vedea cât de mult exercițiu pe zi și pe săptămână va trebui să pierdeți un kilogram de grăsime corporală.

Mașină de canotat vs. Antrenor eliptic

Din acest motiv, majoritatea oamenilor care încearcă să atingă o greutate sănătoasă combină dieta și exercițiile fizice pentru a atinge deficitul caloric potrivit pentru pierderea în greutate. Recomandări de exerciții personalizate Sună ghidurile zilnice de exerciții fizice ca prea mult exercițiu pentru a slăbi? Nu-ți face griji.

cum să vizați pierderea în greutate cel mai bun arzător de grăsime pentru anxietate

Există multe modalități diferite de a vă personaliza durata și intensitatea antrenamentelor, astfel încât să vă puteți atinge obiectivele.

De exemplu, dacă variați durata zilnică a exercițiilor, puteți face exerciții fizice în fiecare zi sau chiar în fiecare a treia zi și totuși să pierdeți în greutate cu succes.

Modul în care vă structurați programul de antrenament depinde de preferințe și stilul dvs. Antrenamente zilnice mai scurte Dacă preferați antrenamente mai scurte, atunci exercițiile zilnice sunt probabil cele mai bune pentru dvs. Dacă vă antrenați timp de 20 până la 35 de minute în fiecare zi, veți îndeplini recomandările experților pentru pierderea în greutate.

Exercițiile fizice în fiecare zi vă vor ajuta, de asemenea, să vă construiți un obicei sănătos și regulat pentru activitatea fizică.

Dar uneori antrenamentele zilnice nu sunt realiste.

Dacă săptămâna dvs. Dar dacă faceți mai puține zile în timpul săptămânii, fiecare antrenament trebuie să fie mai lung.

Cât de mult exercițiu pentru a pierde în greutate (pe zi și săptămână)

Antrenamente programate mai mult timp Uneori, antrenamentele zilnice nu sunt realiste. De exemplu, dacă săptămâna dvs.

pierderea în greutate sbf keto retete

De exemplu, dacă faceți un antrenament de 60 până la 75 de minute în weekend și patru 35 până la 40 de minute în timpul săptămânii, puteți sări peste câteva zile de exerciții și să îndepliniți în continuare liniile directoare pentru exercițiile de slăbire.

Dacă trebuie să săriți câteva zile pe parcursul săptămânii, puteți face exerciții fizice pentru a pierde în greutate, dar fiecare sesiune va trebui să fie mai lungă pentru a vă atinge obiectivul. De asemenea, este greu să-ți construiești un obicei de exercițiu dacă nu faci mișcare regulată. Puteți face chiar antrenamente duble în anumite zile.

Conform ghidurilor de activitate fizică pentru americani dinrecomandarea generală a ACSM pentru majoritatea adulților de a participa la cel puțin de minute de exerciții de intensitate moderată în fiecare săptămână. Un program regulat de exerciții - dincolo de activitățile vieții de zi cu zi este esențial pentru majoritatea adulților. Recomandările de bază clasificate după exerciții cardio, exerciții de rezistență, exerciții de flexibilitate și exerciții neuromotorii - sunt următoarele: Exercițiu cardiorespirator Dozele pentru adulți trebuie să atingă cel puțin de minute de exerciții de intensitate moderată pe săptămână. Recomandările de exerciții fizice pot fi îndeplinite prin minute de exerciții cu intensitate moderată cinci zile pe săptămână sau minute de exerciții cu intensitate intensă trei zile pe săptămână. O sesiune continuă și mai multe sesiuni mai scurte de cel puțin 10 minute sunt acceptabile pentru a acumula cantitatea dorită de exerciții zilnice.

De exemplu, puteți finaliza un antrenament rapid de mers pe jos dimineața și altul la prânz sau după cină. Antrenamente mai scurte, mai grele De asemenea, puteți varia intensitatea antrenamentului pentru a arde suficiente calorii pentru a pierde în greutate. De exemplu, dacă sunteți suficient de sănătos pentru o activitate viguroasă, unele antrenamente pot fi mai scurte și mai greu de ars mai multe calorii în mai puțin timp, în timp ce alte antrenamente pot fi mai lungi, dar mai ușoare.

Dacă sunteți nou la exerciții, puteți face antrenamente pentru începători, care variază în durată.

  1. Pierderea în greutate razorbill
  2. Miercuri : 20 de minute cardio Joi : Restul Vineri : 20 de minute cardio Sâmbătă : Forța totală a corpului Se amestecă și se potrivesc Această serie ia lucrurile un pic mai mult cu mai multe antrenamente și o intensitate mai mare: Luni : 30 minute eliptice, ritm mediu Marți : antrenamente de 20 de minute mersul pe jos și jogging alternativ sau acest antrenament pentru începători Miercuri : Forța totală a corpului Joi : intervale de 20 de minute mersul pe jos și jogging alternativ sau antrenamentul pentru începători Vineri : Forța totală a corpului Sâmbătă : Trei plimbări de 10 minute într-un ritm viu Instrucțiuni pentru prevenirea câștigului în greutate Deși nu există recomandări oficiale de prevenire a înălțimii, poziția ACSM pe subiect sugerează că antrenamentele cu intensitate moderată între de minute de minute pe zi sau aproximativ până la kcal pe săptămână vă pot ajuta să vă mențineți greutatea.
  3. Cost Chiar și altfel, adulții sănătoși au nevoie de exerciții cardiovasculare regulate pentru a ajuta la menținerea sănătății și la reducerea riscului de boli cronice, așa cum se explică în Ghidul de activitate fizică și sănătate publică al Colegiului American de Medicină Sportivă.
  4. Programul cardio de antrenament pentru scăderea în greutate
  5. Cât de mult exercițiu aveți într-adevăr nevoie?
  6. GHID ACSM PENTRU EXERCIȚII ȘI PIERDEREA îN GREUTATE - MEDICAL -
  7. Poți să pierzi în greutate cu reiki
  8. Mașină de canotat vs. Antrenor eliptic - Sănătate -

Un cuvânt de la Verywell Dacă încercarea de a vă atinge obiectivul de exercițiu sună copleșitoare, nu vă faceți griji. Planul dvs. Iar configurarea unui plan de antrenament este mai ușoară decât pare. Aceste recomandări de exerciții de slăbire pot oferi un cadru pentru a afla cât de mult exercițiu pe zi poate pierde în greutate. Dar amintiți-vă că consistența contează cel mai mult. Dacă nu sunteți sigur de unde să începeți, utilizați un plan de antrenament săptămânal de bază pentru a vă asigura că timpul pe care îl petreceți antrenament este timpul care vă ajută cu adevărat să slăbiți.