Ewedu pentru pierderea în greutate

Amala și ewedu pentru pierderea în greutate, Pounded Yam - Chef Lolas Kitchen

Pagina principala Cum să creați un plan de dietă echilibrată pentru o săptămână folosind meniul nigerian Majoritatea oamenilor renunță la o dietă amala și ewedu pentru pierderea în greutate, deoarece sunt confuzi cu privire la modul de a combina mâncarea de casă, cum ar fi eba sau amala, în dieta lor.

Negociabil Sfaturi pentru pierderea în greutate: Nu săriți repede repede. Corpul arde mai multe calorii dimineața. Deci, un mic dejun bun nu vă va adăuga grăsimea corporală. Nu mânca în timp ce te uiți la televizor. Puteți fi atât de redactat în programul dvs.

Consumul unei diete echilibrate nu este un efort costisitor, mai degrabă prin punerea în aplicare a alimentelor nigeriene în planul dvs. Pentru a crea un meniu pentru săptămână sau lună, trebuie să înțelegeți clasele de nutrienți de mai jos: Glucidele Sunt o sursă excelentă de energie și ar trebui să cuprindă șaizeci la sută din dieta unei persoane.

Surse de carbohidrați: grâu, porumb, porumb, mei, ovăz, orez, făină, paste sau tăiței, cartofi, cartofi dulci, ignam, zahăr, eba, amala și floricele sunt toate surse de carbohidrați.

Ce să faci pentru a începe să piardă în greutate într-o săptămână cu alimente nigerian

Vitamine Există atât de multe vitamine esențiale astăzi, dar concentrarea dvs. Surse de vitamine: Frunzele de dovleac uguportocala, trestia de zahăr, labă, pepene verde, mandarina și alte fructe sunt surse majore de vitamine.

amala și ewedu pentru pierderea în greutate

Minerale Mineralele ajută la eliberarea de energie din produsele alimentare, plus că interacționează cu organele pentru a promova creșterea. De exemplu, fierul ajută la energie, în timp ce calciul acționează spre dezvoltarea oaselor și a dinților, dar cele mai importante din dietă sunt iodul, potasiul, sodiul etc.

amala și ewedu pentru pierderea în greutate

Surse de minerale: Laptele, sarea, carnea roșie, peștele, cartofii, orezul și alte alimente sunt surse primare de minerale. Grăsimi nesaturate Mulți oameni evită grăsimea să creadă că provoacă creșterea în greutate, dar acest lucru este departe de a fi adevărat.

Grăsimile sănătoase sau cele derivate din surse bune sunt produsele lactate, carnea și peștele.

amala și ewedu pentru pierderea în greutate

Grăsimile nesaturate reglează temperatura corpului, absorbția vitaminelor și ajută la eliberarea lentă a energiei, care este perfectă pentru alergătorii pe distanțe lungi. Surse de grăsimi nesaturate: pește de somon, ulei de măsline, lapte degresat, avocado, unt de arahide, sardine și multe altele.

Proteină Proteinele provin în principal din carne, dar recomandările dietetice sugerează că le obțineți în principal din surse de carne slabă.

Ele ajută în primul rând la dezvoltarea pielii, a părului și a mușchilor. Fibră Această clasă de nutriție vă ajută să vă mențineți nivelul colesterolului sub control și ajută la o digestie adecvată.

Surse de alimente bogate în fibre: fulgi de ovăz, furaje de portocale, legume, orez brun, banane, mere, mango și cartofi sunt toate surse de fibre. Apă Băuturile gazoase, cafeaua, ceaiul și băuturile cu suc nu pot oferi aceeași bunătate ca apa.

amala și ewedu pentru pierderea în greutate

Aportul sugerat de apă este de cel puțin opt pahare pe zi, pentru a menține corpul hidratat. Plan de dietă echilibrată propus pentru o săptămână duminică Mic dejun: Ignam fiert, legume, tocană de pește, băuturi și apă.

Supă de Yam și Egusi

Cina: Cartofi dulci, ou cu legume și apă. Cina: Potam de yam cu legume și pește. Cheia unei diete echilibrate este încorporarea fiecărei clase de alimente cât mai mult posibil în masa de o zi.

amala și ewedu pentru pierderea în greutate