Cum pierde în greutate 21 kg, 6 puncte IMC de la 34 la 28

Cum de a pierde în greutate după ce weekend binge. Mănâncă prea mult în weekend Iată de ce nu ar trebui să te descurci de viața HuffPost

Cum pierde în greutate 21 kg, 6 puncte IMC de la 34 la 28 Pentru cei care mă cunosc, este puțin probabil ca majoritatea dintre voi să mă fi cunoscut să nu fiu grasă - chiar dacă am crescut subponderal.

Dacă mă cunoști de ceva vreme, probabil m-ai văzut încercând să slăbesc și poate m-ai văzut când am slăbit în jur de 10 kg înapoi la începutul anului În timp ce a fost cel mai ușor în care am fost probabil 12 ani chiar și atunci, acea greutate a revenit cu o răzbunare după aceea. Problema este că este natural să te oprești. Oricum, în ultimii ani am încercat să fac o nouă rezoluție pentru a încerca să fiu mai ușor la sfârșitul anului decât la începutul anului și să încerc să slăbesc în fiecare lună.

Resoluția respectivă a eșuat în fiecare an.

Știu că ar trebui să mănânc sănătos bla bla bla dar îmi place și să mănânc mai puțin în timpul zilei sau deloc nimic pentru că mi-e rușine incredibilă de aspectul meu și încet nu mai pot continua. Așadar, întrebarea mea: știți câteva sfaturi bune despre cum pot face cu ușurință ceva acasă pentru a trece timpul și a nu mă gândi la mâncare? Aceasta cu consumul mediu de energie al unui lucrător de birou, student etc.

Anul acesta am hotărât să nu fac rezoluții pentru anii noi. Spre deosebire de multe programe științifice recente ale BBC, mai degrabă decât să lovească un punct timp de o oră, a petrecut 5 sau 6 minute pe fiecare dintre cele 10 puncte, realizând mini-experimente pe fiecare. Fiecare pentru a ilustra un punct.

Pe vremea aceea, am fost impresionat de nivelul conținutului și de cât de mult au făcut o copie de rezervă a conținutului pe care l-am făcut și am făcut câteva note detaliate. Deci, pentru mine lucrurile cheie au fost: Știți câte calorii există în lucruri, nu bazați porțiile pe mărimea veselei.

cum de a pierde în greutate după ce weekend binge dieta de slabit bogata in proteine

Produsele lactate cu conținut scăzut de grăsimi sau chestii cu calciu sunt utile. Trebuie să faceți suficient exercițiu și, cu câteva gânduri, îl puteți construi în ziua voastră. Acest lucru se rezumă cu adevărat la - mâncați o varietate, mâncați lactate cu conținut scăzut de grăsimi, numărați calorii, nu mâncați în exces și creați exerciții fizice în ziua dvs.

Promisiune de Anul Nou Drept urmare, am decis să încep să număr număr de calorii - NU să schimb ceea ce mâncam.

Tulburare de alimentație: cum să lupți singur? - Oboseală June

Raționamentul meu aici a fost simplu - dacă nu aveam idee ce mănânc în ceea ce privește caloriile, cum aș ști când le-aș reduce? Celălalt motiv este simplu - nu este un lucru bazat pe negare - este ceva care îmi permite să continui să-l fac indiferent dacă mănânc sau nu prea mănânc.

cum de a pierde în greutate după ce weekend binge diete 2 semaines

Cam în același timp căutam ceva de folosit pentru a lua notițe și am dat peste notebook-ul roșu. Rednotebook este organizat ca un jurnal, în sensul că există o pagină pe zi și folosește un markup foarte simplu pentru scrierea notelor. Oferă o etichetă simplă și nori de cuvinte, împreună cu o căutare simplă în text complet. L-am folosit tot anul. Numărare, măsurare și monitorizare Oricum, pe baza asta am început să notez tot ce mâncam sau beau.

Pentru lucrurile care implică ingrediente, am cântărit lucrurile în avans și apoi am găsit un recipient care conține atât de mult și de atunci l-am folosit ca măsură.

  1. Mănâncă prea mult în weekend Iată de ce nu ar trebui să te descurci de viața HuffPost
  2. Rosquilletas de Spelta Integral; Arta de a pierde în greutate învățând să mănânc
  3. Desfaceți în timpul săptămânii Aveți rutina de mâncare sănătoasă în timpul săptămânii.
  4. Pagina principala Mănâncă prea mult în weekend?
  5. Subțire de o săptămână
  6. Beneficiile de 5 10 pierderi în greutate
  7. Почему ты не выполняешь то, что я тебе говорю.

După un timp mi-am dat seama că, ca mulți oameni, cad în obiceiurile alimentare. Acest lucru duce în mod firesc la scrierea mai rapidă a lucrurilor și a caloriilor lor. Deci, am măsurat în fiecare zi tot anul? Au fost 2 perioade anul acesta când nu am făcut asta. Primul a fost aproape de Paște, când una dintre pisicile noastre a fost răpită.

Ne-a lovit din greu ca familie și chiar nu am vrut să fac nimic. Întrucât a fost Paște, am estimat acele două săptămâni consumate în termeni de calorii pe baza săptămânilor precedente. Acesta din urmă a fost în preajma zilei mele de naștere și este total nepractic să număr fiecare dulce - așa că am luat cutii de dulciuri, am aflat caloriile din ele și le-am împărțit în zilele în care le-am mâncat - din nou, ca o persoană reală.

Ultimul pas este însă că sunt un geek. M-am gândit dacă voi fi TOC pentru asta, pentru a afla câte calorii există în diferite alimente și pentru a învăța obiceiuri mai bune, cu cât monitorizez lucrurile cu atât mai bine. Ca urmare, da, am aruncat totul o foaie de calcul și am folosit-o pentru a monitoriza lucrurile. Pe de o parte, m-am simțit cam murdar pentru că am folosit o foaie de calcul - la urma urmei, nu ar trebui să folosesc un limbaj de programare decent, dar pe de altă parte am obținut o perspectivă asupra motivului pentru care unii oameni folosesc foi de calcul la fel de mult ca și ei.

Deci, pentru a vă face o idee despre ceea ce îmi dă acest lucru - în ultimele de zile am mâncat Pentru comparație, dacă consumam doza zilnică recomandată DZR pentru calorii, ar fi trebuit să mănânc Având în vedere că am slăbit aproximativ 21 kg de greutate, asta înseamnă că pentru fiecare de calorii pe care le-am consumat prea puțin am slăbit un kilogram de greutate.

Deci, de ce am rămas cu asta? Mi s-au schimbat obiceiurile?

Schimbarea obiceiurilor necesită înțelegere Cred că motivul pentru care am slăbit este din mai multe motive, din dietele anterioare: Deși este posibil să mănânci de calorii într-o singură ședință, nu câștigi automat o kilogramă de greutate. Efectuarea unui mic exercițiu pentru o zi sau două are mai puțin efect decât exercițiul obișnuit. Măsurarea zilnică a greutății este destul de inutilă, deoarece modificările pe care le măsurați se referă la greutatea alimentelor pe care le-ați consumat.

Pagina principala Veți primi o bandă gastrică virtuală Pe baza ideii de bandă gastrică chirurgicală, terapeuții din Europa și de peste mări au dezvoltat conceptul de bandă gastrică virtuală nu reală sau existentă doar în imaginație. Unul dintre pionierii cunoscuți în acest domeniu este britanica Sheila Granger.

Ia alimente până la 48 de ore pentru a trece cum de a pierde în greutate după ce weekend binge tractul digestiv Așadar, lucrul zilnic pentru consum este probabil și cam prostesc.

Mănâncând prea puțin, în general se obține greutatea ulterioară Deci, am decis să găsesc o formulă pentru calcularea ADR și să o folosesc pentru a calcula o cifră săptămânală. Pentru a trata acest lucru ca pe un buget și în medie pe o perioadă de 7 zile. Aceasta înseamnă că unele alimente sunt mai scumpe în termeni de calorii decât altele. Dacă depășiți bugetul într-o zi, trecerea la alta va compensa.

Dacă treci peste toată săptămâna, cu bani ai avea nevoie de un descoperit de cont. Cu o cheltuială excesivă calorică, veți obține un tiraj excesiv - pe măsură ce burta vă atârnă centura și obține un tiraj.

Streaming Eminent Domain - Gratis ITA it

Nu există alimente în afara limitelor - amintiți-vă că rezoluția mea a fost să număr calorii, nu să le restricționați.

Această combinație înseamnă că trebuie să număr totul și asta este o obligație. Rezultatul acestui fapt este extrem de eliberator. Gustări Am descoperit în primele zile că gustam foarte mult și că, deși mesele individuale erau în general OK, unele dintre gustări nu erau. Câteva exemple de gustări și cu ce echivalează Câțiva biscuiți și o ciocolată pot atinge cu ușurință de calorii față de un prânz bun la Nando's Un venti latte cu puf de sirop și un coc lipicios - de calorii comparativ cu o gătit adânc gătit acasă la pizza Flapjack - de calorii vs a cum de a pierde în greutate după ce weekend binge vedea mai sus Pachet de Doritos - - comparativ cu o tigaie mare, adâncă, gătită acasă la pizza În mod clar, nu aș mânca des aceste lucruri des, dar ideea este că aș gusta diferit în diferite zile, dar în cele din urmă aș gusta.

În parte, asta pentru că aș sări peste micul dejun sau peste prânz. Rezultatul este un aport ridicat de calorii dar golceea ce te pierde greutatea pentru fiica să te îngrași. Schimbarea comportamentelor Ceea ce am făcut este că am decis să lucrez mai degrabă cu modul în care am mâncat decât împotriva, deși într-un mod mai informat.

Citind carti; studiul istoriei etc.

Am aflat volumul pe care l-au apărut cerealele de diferite tipuri, deoarece cumpărarea unui castron care avea aproximativ porțiunea recomandată. De atunci, pentru fiecare cereală nouă, am cântărit volumul de cereale care umple vasul.

Aceasta înseamnă că nu trebuie să mai cântăresc cerealele din nou și pot calcula doar pe baza acestora. Felul de boluri pe care le folosesc pentru cereale sunt de sticlă și de aproximativ 8 cm lățime. Sună mic, dar te obișnuiești repede cu asta și pare cam corect.

Aceasta înseamnă că iau micul dejun în fiecare dimineață, pentru între și de calorii, în funcție de ceea cum de a pierde în greutate după ce weekend binge am. Drept urmare, când îmi este foame la prânz, merg la prânz. Dacă este cantina, voi lua supa care conține carne pentru proteine.

2. Păstrați-vă porțiunile

Dacă mă duc la Lowry Mall, voi lua un cartof copt cu brânză de vaci din același motiv. Acest lucru mă lasă apoi cu o medie de de calorii pentru o masă de seară, ceea ce este mai mult decât suficient pentru o masă bună. Deci, pentru mine gustarea a fost cauzată de două lucruri - obișnuința și foamea. Alegerea activă a gustărilor care vor reduce efectul foamei. În ceea ce privește reducerea obiceiurilor, m-am ocupat de asta cumpărând grâu pufos cum ar fi pufurile de zahăr care nu au adăugat nimic - fără zahăr, sirop etc.

Am încercat apoi să-l aromatizez cu lucruri precum sare peri-peri sau cu adaos de tip sucraloză. Asta dă ceva voluminos de gustat.

Dacă este noaptea târziu, ori voi avea un bebeluș sau o pâine prăjită etc. Pur și simplu să fiu conștient de mâncare m-a făcut să gust mai puțin. În mod clar, mai ies la magazine, dar dacă beau o cafea în timp ce sunt afară, mai degrabă decât să iau o cafea cu lapte, voi avea un american.

În mod similar, dacă mănânc ceva acolo, în loc de o prăjitură, voi primi fie un pachet mic de mini brioșe sau napolitane de împărțit, fie un toastie cu brânză.

Din modul în care monitorizez lucrurile, este clar că exercițiile fizice ajută.

cum de a pierde în greutate după ce weekend binge cum să ardeți grăsimea cotului

Totuși, aici plouă mult și nu voi merge la sală. Drept urmare, cea mai mare parte a slăbirii mele nu a avut nimic de-a face cu exerciții suplimentare. Acestea fiind spuse, acum că am peste 20 de kg mai ușor, nu este surprinzător că urcarea scărilor până la etajul 5 la locul de muncă este mai puțin dificilă, mersul cu bicicleta este mai ușor și mersul pe jos de la Old Trafford la serviciu este mai rapid decât să iau tramvaiul, etc.

Banda gastrică virtuală îți reduce pofta de mâncare

Cu toate acestea, este o expresie greșită IMO să spui că trebuie să faci mișcare pentru a pierde în greutate. Ceea ce ar fi mai rău este să începi să faci mișcare și să nu îți schimbi dieta. În primul rând, pentru că atunci când încetați să vă exercitați dieta, va fi tot atât de rău și veți repune toată greutatea. Având în vedere că aveam vârsta cuprinsă între 11 și 14 ani, mergeam cu bicicleta cu 20 de mile pe săptămână, urcând la 36 de mile pe săptămână între 15 și 16 și apoi la aproximativ mile pe săptămână între 16 și În mod ciudat, continuând să mănânc aceleași feluri de alimente pe care le-am crescut până mănânc între 11 și 19, când mergeam cu bicicleta, zeci de mile pe săptămână sau zirezultă o creștere semnificativă în greutate, cu un stil de viață sedentar.

Este doar păcat că mi-a trebuit atât de mult să-mi dau seama că obiceiurile pe care le-am luat crescând nu se potriveau cu adevărat stilului meu de viață pentru adulți. Voi observa acest lucru - ciclismul pentru a lucra o lună înainte de a pleca în vacanță a însemnat că scăderea în greutate redusă pe parcursul vacanței a fost compensată de pierderea în greutate crescută la mersul cu bicicleta. Așadar, a fi un biciclist cu vreme frumoasă este mai bine decât să nu pedalezi deloc.

În mod similar, măsurați cât de mult puteți merge și cât de departe. Când am început acest lucru, limita mea pentru a merge repede era bucăți de aproximativ de minute.

cum de a pierde în greutate după ce weekend binge corp subțire 180 kapseln

Asta nu s-a schimbat cu adevărat până la urmă sunt în continuare supraponderal cu aproximativ 20 kg. Ceea ce s-a schimbat pe măsură ce am slăbit este că viteza mea s-a îmbunătățit. Ceea ce luați 20,25 de minute durează acum aproximativ 11 sau 12 minute. De asemenea, IMC-ul meu era de Începeți să faceți ceva de de minute care vă lasă fără respirație.

Ar putea fi mers pe jos până la magazine sau mers pe jos până la gară. Sau mergând spre o altă oprire. Dar fă-o. Vă va ajuta să începeți un cerc virtuos. Încercați să faceți ceva în fiecare zi, dacă puteți - inclusiv în weekend - chiar dacă este vorba doar de cumpărături. Ce altceva? Deci, clar această abordare funcționează.

Notez totul în jos, aflu cifre pentru alimente din lucruri precum site-uri web de supermarketuri, din căutări pe web, din pachete etc. Am pus totul într-o foaie de calcul și îl folosesc pentru a urmări o serie de lucruri diferite. Câteva constatări Pentru acestea, oricât de trist ar părea, le-am graficat și pentru a vedea ce tendințe apar.

cum de a pierde în greutate după ce weekend binge pierde întotdeauna în greutate în timpul verii

Este clar că exercițiile fizice cresc rata pierderii în greutate dacă aportul caloric rămâne constant Consumul de mai multe calorii decât ADR pe parcursul unei săptămâni determină creșterea în greutate, în medie de 0,7 kg sau aproximativ 1,5 lb. Se pare că există o limită în ceea ce privește cantitatea de greutate pe care corpul o poate pune în orice moment. Consumul de mai puține calorii decât ADR pe parcursul unei săptămâni determină pierderea în greutate, în medie de 0,7 kg sau aproximativ 1,5 lb.

Din nou, se pare că există o limită a cantității de greutate pe care corpul o va pierde în orice moment al timpului. Chestia de de calorii pe kilogram de pierdere în greutate pare să fie adevărată.

Interesant este că este, de asemenea, cam la fel ca și cantitatea de calorii dintr-o kilogramă de margarină de exemplu, barza. Merită ponderat. Ceea ce înseamnă, desigur, că dacă mâncați în exces din orice motiv - fie că sărbătoriți ziua cuiva, Crăciunul, etc, cea mai bună abordare este să sărbătoriți de fapt - adică dacă veți merge la o masă mare, du-te pentru o masă MARE.

Dacă vi se oferă o cutie de dulciuri pentru o zi de naștere, nu încercați să o învârtiți, binge pe ele. Te vei distra mai mult motivul pentru care persoana ți-a dat dulciurile și, mâncându-le mai repede, va avea un impact mai mic pe termen lung.

Instalarea benzii gastrice virtuale

Orice altceva este probabil doar golirea tractului digestiv și pierderea apei. Cealaltă observație ușor deprimantă este însă - va dura cel puțin la fel de mult timp pentru a scăpa de greutate cât a fost nevoie pentru a pune greutatea în primul rând.

cum de a pierde în greutate după ce weekend binge puteți pierde în greutate face bjj

Pentru mine, pentru a-mi atinge greutatea țintă, vor fi încă de zile. Foarte greu de înțeles cât de importantă este diferența Gând de închidere IMC-ul meu este acum de Aceasta înseamnă că am pierdut 6 puncte IMC. Bănuiesc că următoarele 9 luni vor fi mai grele decât primele 9 luni. Concentrați-vă să mâncați cu sensibilitate, la fel de mult exercițiu cu cât vă simțiți confortabil și pe următorii 1 kg sau 1 lb la un moment dat. Asta am făcut. Pare să funcționeze.