Maximizați pierderea de grăsime Cum poți slăbi în 1 săptămână

Cum să vă maximizați pierderea de grăsime. Scădere în greutate cum să mănânci, Maximizați pierderea în greutate înainte de a cântări

Planificări de antrenament Sprint Sprintul declanșează o pierdere mai mare de grăsime.

Exercițiu de mare intensitate pentru a maximiza arderea grăsimilor

Perioade scurte de activitate extinsă îți provoacă mușchii și sistemele energetice pentru a produce eforturi intense mult mai eficient decât cardio obișnuit în stare de echilibru. Adăugându-l în rutina ta cardio existentă pe lângă antrenamentele obișnuite de forțăvei grăbi pierderea de grăsime și vei dezvălui toată munca grea în care te-ai angajat.

SCAPĂ DE BURTĂ ÎN DOAR 7 ZILE

Odată ce corpul se aclimatizează cu o activitate, trebuie să o împingeți la nivelul următor. Cardio-ul de stat constant nu este suficient Trebuie să continuați să vă împingeți corpul la niveluri noi. Cu un exercițiu obișnuit în stare de echilibru, devii din ce în ce mai eficient la activitățile aerobe, ceea ce este excelent pentru îmbunătățirea sănătății aerobe și a rezistenței cardiovasculare. Dar cu cât ești mai eficient cu un anumit exercițiu aerob, cu atât devine mai puțin solicitant din punct de vedere metabolic și cu atât mai puțină grăsime vei arde.

Și cardio-ul în stare de echilibru la o intensitate mai mică durează mai mult, în general, în cazurile de 30 de minute sau mai mult, iar atunci când este făcut în exces, este contraproductiv pentru câștigarea sau menținerea masei musculare.

pierderea în greutate tezaur pierdeți dvd ul rapid de greutate

Ceea ce aveți nevoie este antrenamentul cu intensitate mare HIIT pentru a vă maximiza timpul și pierderea de grăsime. Antrenamentul Sprint îți păstrează în mod specific mușchiul câștigat din greu, mărunțind grăsimea pentru a-ți dezvălui fizicul slab și a-ți arăta atletismul.

Maximizați scăderea în greutate - Strategii pentru succesul pierderii în greutate fără gluten

În esență, trebuie să rambursezi tot aerul pe care îl gazezi în timpul sprintului. Drept urmare, corpul tău caută oxigenul pentru a reveni la nivelul de bază, menținând ritmul respirator și metabolismul ridicat mult după terminarea antrenamentului. Într-un studiu din publicat în jurnalul Kinesiologie, cercetătorii au avut șase bărbați activi fizici care repetă trei sprinturi ciclice de 30 de secunde și au descoperit că au nevoie de mai multă energie în următoarele 24 de ore decât după 30 de minute de exerciții aerobe moderate.

  1. Cele 4 principii nutritionale pe care trebuie sa le stii pentru pierderea grasimii.
  2. În primul rând, utilizați acest calculator pentru a afla cât de multe calorii puteți consuma în fiecare zi, în timp ce încă slabiti: Pentru a afla cum să vă împărțiți macronutrienții, utilizați acest calculator.

Ei au concluzionat că, în comparație cu activitatea continuă, cu intensitate mai mică, intervalele de sprint au într-adevăr o creștere mai mare a EPOC. Această creștere poate apărea mai mult de 24 de ore cu combinații adecvate de durată și intensitate, ceea ce duce la îmbunătățiri mai mari ale compoziției corpului.

Sprinting Declanșează o mai mare pierdere de grăsime

Cu alte cuvinte, EPOC vă ajută corpul să folosească mai multe calorii pe parcursul zilei pentru a arde grăsimea corporală. Noua dvs. În acest program, vei sprint de două ori pe săptămână și vei antrena trei zile pe săptămână. Zilele sunt planificate special pentru a permite recuperarea completă și performanța optimă în toate exercițiile.

alevia ceai de slabit pareri saloane de slăbire kzn

Luni: Antrenament la forța superioară a corpului Marți: Sprints Miercuri: Antrenament la nivelul corpului inferior Joi: odihnă Vineri: Sprinturi Sâmbătă: Antrenament de forță totală Duminică: Odihnă Încălzire: O încălzire bună pregătește organismul pentru activitate prin creșterea temperaturii nucleului și a mușchilor, în timp ce se trezește sistemul nervos pentru a crește performanța și a scădea șansa de accidentare. Mergeți înapoi pe deal și odihniți-vă încă 60 până la de secunde pentru o recuperare completă.

Cum de a maximiza pierderea de grăsime în timpul antrenamentelor cardiovasculare

Începeți cu patru sprinturi în prima săptămână, adăugând câte un sprint în fiecare săptămână până la opt sprinturi totale pentru a supraîncărca corpul, forțând îmbunătățirea și adaptarea.

Unghiul de alergare pe un deal previne supraevaluarea, un defect comun în tehnica sprintului care poate duce la tulpini de hamstring, mai ales dacă nu ați alergat într-o perioadă. Utilizați o înclinare de la 0, 5 până la două procente pentru a păstra mecanica de rulare și pentru a preveni suprastructurarea.

Efectuați sprinturi de 15 secunde cu o repaus de 45 de secunde între toate sprinturile, începând cu șase sprinturi în prima săptămână. Adăugați un sprint pe săptămână, în timp ce creșteți viteza, deoarece se potrivește nivelurilor dvs.

pierdere în greutate pentru meso endo nici o pierdere în greutate în 3 săptămâni

Încorporarea antrenamentului în intervale în antrenamentul dvs. Dacă vă preocupă exclusiv arderea grăsimilor corporale și îmbunătățirea condiționării, nu ezitați să adăugați o altă zi sprint sau după ridicarea greutăților.

benzi pentru pierderea în greutate semnează corpul meu arde grăsime

Dacă doriți să îmbunătățiți performanța, sprint imediat după încălzire și înainte de ridicare pentru a vă activa sistemul nervos și pregătiți-vă corpul să ridice mai multă greutate în sală. Sprintul cum să vă maximizați pierderea de grăsime de antrenamentul de rezistență nu este singura dvs. Așadar, atunci când obosești în timpul antrenamentului, ești mai probabil să folosești o tehnică slabă și, în consecință, ai un risc mai mare de rănire.

aplicații pentru pierderea în greutate care se sincronizează cu fitbit fata adolescentă își pierde rapid grăsimea

Dacă intenționați să vă maximizați în timpul sprintului, fie săriți antrenamentul de rezistență, fie să mergeți mai ușor pe greutăți. Forma și siguranța adecvată sunt întotdeauna mai importante decât să te împingi pe tine însuți.

Sprinting vă dezlănțuiește sportivul interior în timp ce vă dezvăluie fizicul rupt. Urmați acest protocol de sprint în corelație cu antrenamentul de rezistență și o dietă sănătoasă, echilibrată și vă veți maximiza cu adevărat lunile de efort în cum să vă maximizați pierderea de grăsime de sport. Planificări de antrenament Sprint.

pierde în greutate luxemburg greutatea rece se pierde