Memorial hermann pierdere în greutate de zahăr. Pierderea în greutate de zahăr memorial hermann

Pagina principala Înțelegerea carbohidraților Una dintre cele mai mari dezbateri legate de dietă este legată de dietele cu conținut scăzut de carbohidrați.

Înțelegerea carbohidraților

Această controversă este ceva de care stau, de obicei, la câțiva kilometri distanță, deoarece majoritatea oamenilor își bazează opinia despre dietele cu conținut scăzut de carbohidrați pe articole de reviste sau ziare fără referință, site-uri web înșelătoare sau opinii părtinitoare ale comentatorilor de televiziune. O conversație cu cineva care își bazează opiniile pe bârfe nu o va ajuta și, din moment ce scopul meu este de a ajuta oamenii să găsească modalități de a-și îmbunătăți starea de sănătate cu dieta, de cele mai multe ori, cel mai bun lucru pentru mine este să-mi țin gura închide.

Din când în când, mă lovesc de o situație în care a nu spune nimic poate răni oamenii. Acum este unul din acele vremuri. O prezentare foarte recentă la Congresul Societății Europene de Cardiologie mi-a atras atenția.

Se bazează pe o meta-analiză.

Unt de arahide pentru cresterea in greutate culturism Arahide pentru culturism Persoanele ce sufera de diabet zaharat se pot folosi de indicele glicemic pentru a tine sub control nivelul glicemiei si.

Este un studiu separat al rezultatelor multor alte studii care compilează seturi de date extrem de mari. Când cercetătorii încep să facă declarații îndrăznețe, este un indiciu că se formează consens.

Dezbaterea nu s-a încheiat în niciun caz, dar declarațiile îndrăznețe recente despre dietele cu conținut scăzut de carbohidrați indică faptul că există date noi care merită analizate.

Citesc această meta-analiză și studiile asociate de aproximativ o săptămână, iar rezultatele merită să le vorbim. Înainte de a face acest lucru în următoarele săptămâni, trebuie să înțelegem mai întâi ce sunt carbohidrații și cum putem folosi aceste cunoștințe pentru a ne ajuta să slăbim și să îmbunătățim sănătatea astăzi! Macronutrienți sunt marile categorii de alimente care ne alimentează corpul cu calorii. Glucidele sunt zaharuri și amidonuri care se găsesc în fructe, legume, cereale, fasole și alimente procesate.

Un gram de carbohidrați conține 4 calorii.

Ce efecte nocive poate avea infometarea cand vrem sa slabim

Fasolea și cerealele sunt o sursă excelentă de proteine. Grăsimea se găsește în doar câteva legume, dar și nuci și semințe, iar carnea este aproape întotdeauna asociată cu o anumită cantitate de grăsime.

Alimentele procesate au de obicei cantități mari de grăsimi. Un gram de grăsime conține nouă calorii. Un gram de alcool conține șapte grame de calorii.

Pierderea wichita greutate

Ele reprezintă principala sursă de hrană pentru majoritatea ființelor vii de pe planetă. Există diferite tipuri de carbohidrați. Acestea includ monozaharide, dizaharide și polizaharide. Monozaharide sunt cea mai mică unitate de zahăr posibilă.

memorial hermann pierdere în greutate de zahăr ludacris pierdere în greutate

Exemplele includ glucoza găsită în multe alimente, galactoza găsită în lapte și fructoza găsită în miere și fructele coapte. Glucoza este o sursă primară de energie pentru o celulă.

memorial hermann pierdere în greutate de zahăr arde burta gras gnc

Dizaharide sunt două molecule monozaharidice legate între ele. Legarea unei molecule de glucoză cu o moleculă de galactoză produce lactoză. Lactoza se găsește frecvent în lapte. Legarea unei molecule de glucoză cu o moleculă de fructoză produce zaharoză.

memorial hermann pierdere în greutate de zahăr bărbat peste 50 de ani pierde greutate

Zaharoza se găsește în zahărul de masă. Polizaharide acționează ca zahăr sau stocare de energie. La plante, se numește amidon, iar la animale, se numește glicogen. Glucidele se pot combina pentru a forma polimeri sau lanțuri. Un polimer sau un carbohidrat important pentru noi se numește amidon. Amidonul este polimerul lanțurile glucozei care este alcătuit din amiloză și amilopectină. Unul dintre motivele pentru care știm că amidonul este o sursă importantă de hrană pentru oameni este faptul că avem enzime amilazice.

Amidonul este modul în care plantele stochează această energie sub formă de polizaharidă, iar glicogenul este modul în care animalele, inclusiv oamenii, cum să pierdeți greutatea la 14 băieți energia sub formă de polizaharidă.

Glicogenul este grăsimea pe care o vedem cu toții pe corpul nostru. Monozaharidele și dizaharidele se mai numesc zaharuri simple, iar polizaharidele mai sunt numite zahăr complex. Zaharurile simple sunt o sursă rapidă de energie pentru corpul nostru.

Arahide pentru culturism

Exemplele includ orezul alb, făină albă, zahăr alb și bomboane. Deși obținem energie rapidă din zaharurile simple, aceasta nu durează mult și ne simțim flămânzi la scurt timp după aceea. Persoanele cu diabet vor recunoaște că măsura glucozei din sânge crește aproape imediat după ce mănâncă zahăr simplu, dar coboară și ea destul de repede.

Zaharurile complexe constau din lanțuri lungi de molecule de zahăr. Fibrele și amidonul sunt termenii obișnuiți pentru zaharurile complexe, memorial hermann pierdere în greutate de zahăr exemplele includ grâu integral, orez brun, fasole, leguminoase, ovăz, fructe, nuci și legume.

Unt de arahide pentru cresterea in greutate culturism

Zaharurile complexe tind să te umple mai mult timp și sunt considerate mai sănătoase, deoarece conțin mai multe vitamine și minerale. Zaharurile complexe mai sănătoase devin zaharuri mai simple atunci când fibrele sunt scoase în timpul procesării alimentelor.

memorial hermann pierdere în greutate de zahăr kc pierdere în greutate miracolă

Instrumentul care măsoară viteza cu care diferite alimente cresc glicemia se numește indicele glicemic. Există o gamă de la zero lacu alimentele peste 70 considerate ridicate, iar alimentele sub 55 considerate scăzute. Aceste alimente cu un IG crescut cresc glicemia mai repede, iar alimentele cu un IG sub 55 cresc glicemia mai încet. Iată două lucruri foarte importante de reținut despre importanța carbohidraților. Pentru a vă face o idee despre cum arată, o cutie de pop conține aproximativ de calorii, lăsând o persoană de 6 metri care are nevoie de de calorii pe zi, doar 50 de calorii din zaharuri simple pentru întreaga zi, pentru a îndeplini recomandările foarte conservatoare.

Dacă persoana respectivă pune zahăr în cafeaua de dimineață, se termină ziua cu zaharuri simple! Dacă aveți o înălțime mai mică de șase picioare și aveți nevoie doar de de calorii pe zi ca mulți oameni din Smith Center, acea cutie de pop este alocarea zilnică de zahăr simplu.

Pierderii medicina greutate

Așadar, în ceea ce privește pierderea în greutate și sănătatea, ceea ce este orientat spre acțiune îndepărtează această lecție de bază de chimie organică? În primul rând, carbohidrații nu sunt răi, dar mănâncă mai puțini carbohidrați simpli și carbohidrați mai complecși. Eliminați cât mai mult pop și alimente bogate în zaharuri simple și creșteți carbohidrații complecși cu fibre.

În al doilea rând, mâncați mai multe fibre, ceea ce face ca un carbohidrat simplu să fie un carbohidrat complex. Amintiți-vă că sucul de fructe nu este mai bun decât pop; este un zahăr simplu foarte procesat, cu zero fibre! Orientările dietetice sugerează nu mai puțin de de grame de fibre pe zi.

De ce chirurgia de pierdere în greutate inversează misterios diabetul la unii pacienți Pacienții cu diabet zaharat care uferă o intervenție chirurgicală de cădere în greutate își văd ade ea di pariția bru că a diabetului, înainte chiar ă lăbea că mult. Acum cercetătorii e Conţinut Pacienții cu diabet zaharat care suferă o intervenție chirurgicală de scădere în greutate își văd adesea dispariția bruscă a diabetului, înainte chiar să slăbească mult. Acum cercetătorii se apropie de a afla motivul acestui fenomen remarcabil. Cercetătorii spun că intervenția chirurgicală de slăbit și regimul alimentar modifică metabolismul organismului în diferite moduri.

Universitatea din California din San Francisco spune că americanii medii primesc mai memorial hermann pierdere în greutate de zahăr de 15 grame de fibre pe zi. În al treilea rând, reduceți sau eliminați alimentele procesate. Prelucrarea este o triplă lovitură.

Pierderea în greutate de zahăr memorial hermann

Îndepărtează fibrele și mărește atât zahărul simplu, cât și grăsimile. În al patrulea rând, mai ales dacă sunteți cel din 10 americani care suferă de diabet sau cel din trei americani care sunt prediabetici, poate doriți să începeți să acordați atenție indicelui glicemic. Dacă aveți diabet și consumați în continuare micul dejun procesat cereale, orez alb, fulgi de ovăz instant și cartofi prăjiți, poate doriți să luați în considerare consumul de alimente cu mai multe fibre care au un indice glicemic mai scăzut.

Săptămâna viitoare ne vom uita la dietele cu conținut scăzut de carbohidrați. Până atunci, faceți din aceasta o săptămână sănătoasă! Iată referințele pentru sfatul alimentar sănătos de astăzi: Toate informațiile despre nutriție și chimie organică din acest sfat de alimentație sănătoasă pot fi găsite în orice manual bine scris.