Puncte de reținut

Pierde grăsimea brațului în timp ce stați, 15 exerciții eficiente pentru brațele tonifiate fără greutăți

Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Pierderea grăsimii brațelor este mai ușoară decât crezi. Nu este nevoie să ridicați gantere sau orice alt echipament. Folosiți-vă greutatea corporală pentru a vă forma și tonifica brațele. Iată 15 exerciții eficiente pentru brațe fără greutăți pe care le puteți face pentru a pierde rapid grăsimea brațului. Deruleaza in jos!

Cercuri de braț încălzire Shutterstock Pași pentru a face cercuri de braț Stai drept cu brațele lângă părți. Ridicați brațele lateral până la nivelul umărului, cu palmele îndreptate înapoi. Începeți să vă înconjurați brațele în direcția înainte fără a vă îndoi sau flecta coatele.

10 moduri de a pierde grăsimea încăpățânată a brațului - Pierdere În Greutate

Completează 10 repetări și apoi înconjoară-ți brațele în direcția opusă pentru 10 repetări. Faceți 3 seturi de 10 repetări.

Flotări de perete Flotările de perete sunt tonere excelente pentru brațe. Lucrează pe umeri, laturi, biceps și triceps. Pași pentru a face flotări de perete Stați în fața unui perete, la aproximativ 2 metri distanță.

Ridicați brațele și așezați palmele pe perete, puțin mai late decât lățimea umerilor. Vârfurile degetelor ar trebui să fie îndreptate în sus. Ținând picioarele staționare, îndoiți coatele și apropiați pieptul și bărbia de perete. Aceasta este poziția ta de plecare.

pierde grăsimea brațului în timp ce stați

Respirați adânc, expirați și împingeți peretele până când coatele sunt ușor îndoite și pieptul și bărbia sunt departe de perete. Inspirați și reveniți la poziția inițială.

Flotări Youtube Acest exercițiu este ușor provocator, deoarece va trebui să vă echilibrați corpul pe palmele și degetele de la picioare.

Puterea dvs. Pași de făcut flotări Întindeți-vă pe covor, cu fața spre podea. Așezați palmele plate pe podea, lângă piept, brațele lărgite la umeri, coatele îndoite și îndreptate spre picioare și vârfurile degetelor îndreptate înainte. Ține-ți picioarele unite, flectează degetele de la picioare, ține bărbia pe podea și privește înainte.

Numărați 3, 2, 1 și ridicați-vă prin îndreptarea coatelor. Uită-te în jos la covor. Păstrați nucleul angajat și capul în linie dreaptă cu tocurile. Practic, veți fi pe o scândură de braț.

Expirați, flectați coatele și coborâți pieptul și bărbia înapoi în poziția inițială. Faceți 3 seturi de repetări. Variații Shou slimming center raffles face flotări ale genunchiului, flotări ale brațului larg sau flotări cu diamante pentru a vă întări brațele, pieptul și umerii. Tricep Dips Shutterstock Acestea vizează tricepsul sau mușchii prezenți în partea din spate a brațelor.

Tonifierea acestor mușchi va preveni brațele flască. Pași pentru a face scufundări triceps Stai pe o bancă sau pe o canapea. Țineți genunchii îndoiți, picioarele apropiate unele de altele, picioarele plate pe saltea, brațele în spatele vostru, coatele ușor flexate și degetele îndreptate spre corpul vostru.

Echilibrați corpul pe brațe, ridicați șoldurile de pe bancă sau canapea și faceți doi pași înainte. Coborâți încet șoldurile. Chiar când șoldurile sunt pe punctul de a atinge podeaua, ridicați-le extinzând brațele. Aceasta completează o singură repetare.

Îndoiți coatele și pierde grăsimea brațului în timp ce stați șoldurile.

Împingeri pentru a pierde grăsimea brațului

Inchworm Youtube Acesta este un exercițiu excelent de cea mai eficientă modalitate sănătoasă de a pierde în greutate după ce ați făcut câteva exerciții de braț, în special scufundări în podea. Vă va ajuta să vă întindeți întregul corp.

Pași de făcut Inchworm Stai drept și ține-ți picioarele apropiate.

  • Sfaturi suplimentare Mersul prin oraș cu brațe mai mari și stomacul mai subțire vă poate ajuta să vă creșteți nivelul de încredere în sine.
  • 4 moduri de a pierde brațul Fat Fast Fitness - Schimbarea Formei Corpului
  • Sfaturi Cum să pierzi grăsimea brațului pentru femei Poate că încercați ă pierdeți în greutate pentru a avea brațele tonifiate, ă nu mai fluturați și ă vă agitați.
  • Vânătăi Cum să pierzi rapid grăsimea brațului A scăpa rapid de grăsimea brațului poate părea descurajant, dar este posibil!
  • Mini trambulină pentru a pierde grăsimea brațului Legate de Deoarece spotul care vizează pierderea de grăsime pe brațe sau în orice alt loc al corpului dvs.
  • Nu pierdere în greutate corporală lounge
  • Mini trambulină pentru a pierde grăsimea brațului Vii sănătos

Îndoiți-vă și așezați-vă mâinile lângă picioare. Ține-ți picioarele drepte. Începeți să mergeți înainte cu mâinile. Opriți-vă când vă aflați într-o scândură de braț sau în poziție de împingere. Începeți să faceți pași mici înainte cu picioarele.

Oprește-te când picioarele tale sunt lângă mâinile tale.

Politica De Confidențialitate 10 moduri de a pierde grăsimea încăpățânată a brațului Aceste 10 moduri de a pierde grăsimea brațelor vă vor face să distribuiți biletele la spectacolul pistolului în cel mai scurt timp. Pregătește-te să-ți intensifici antrenamentul și dieta!

Faceți 3 seturi. Dipsuri de podea Youtube Acestea vizează tricepsul sau mușchii prezenți în partea din spate a brațelor. Pași pentru a face scufundări de podea Stai pe covor. Ridicați corpul până când brațele sunt complet extinse. Țineți această poziție pentru o clipă. Îndoiți coatele și aduceți-vă corpul înapoi în poziția de plecare.

pierde grăsimea brațului în timp ce stați

Nu permiteți șoldurilor să atingă podeaua înainte de a finaliza un set. Plank Up-Downs Youtube Scândurile vă ajută să vă construiți puterea de bază. Plank-urile ajută la îmbunătățirea formei și rezistenței brațelor. Acestea vizează bicepsul, tricepsul, umerii și nucleul. Pași pentru a face scânduri sus-jos Asumă-ți Dog Pose plasând palmele plate pe saltea, genunchii flecați, coloana dreaptă și gâtul într-o poziție neutră.

Extindeți-vă picioarele în spate, pe rând. Păstrați brațele extinse și capul, coloana vertebrală și șoldurile în linie dreaptă.

pierde grăsimea brațului în timp ce stați

Sprijinându-vă partea superioară a corpului pe palma stângă, pumnul palma dreaptă, flectați cotul drept și așezați antebrațul drept pe podea cum ar fi scândura cotului.

Îndoiți puțin cotul stâng pentru a susține această mișcare. Pumnul palmei stângi, flectați cotul stâng și așezați antebrațul stâng pe podea. Ești acum în poziția cotului. Așezați palma dreaptă pe podea, urmată de palma stângă.

Cum să slăbești și să-ți rafinezi brațele? - legumandise.fr

Robinete de scândură Acestea sunt excelente pentru construirea rezistenței brațelor. Pași pentru a face robinete de scândură Asumați o poziție de scândură de braț.

Păstrați nucleul cuplat, gâtul într-o poziție neutră și uitați-vă la saltea. Atingeți umărul stâng cu palma dreaptă și așezați-l înapoi pe saltea. Atingeți umărul drept cu palma stângă și așezați-l înapoi pe saltea. Push-up Half-Cobra Youtube Acesta este un exercițiu uimitor care va scăpa de toate acele flab în cel mai scurt timp.

Evitați-l dacă aveți o leziune a spatelui. Pași de făcut jumătate Cobra Push-up Culcați-vă pe burtă cu coatele arcuite pe spate și aproape de corp și de mâini de ambele părți ale pieptului.

Împingeți-vă în sus cuplând mușchii tricepsului într-o poziție pe jumătate de cobră, ridicând pieptul de pe sol. Asigurați-vă că buricul dvs. Când te împingi în sus, folosește-ți brațele, nu trunchiul și șoldurile. Țineți poziția timp de 2 secunde și apoi reveniți la poziția inițială. Faceți 3 seturi de 5 repetări. Plimbări laterale de scândură Youtube La fel ca alpiniștii, plimbările laterale pe scânduri necesită să fiți într-o poziție de scândură și să mergeți lateral.

Pași pentru a face plimbări laterale de scândură Asumați o poziție de scândură de braț. Păstrați nucleul cuplat și plasați palma și piciorul drept la aproximativ cm la dreapta. Aduceți piciorul și palma stângă în poziția în care au fost inițial palma și piciorul drept.

13 sfaturi pentru a vă ajuta să pierdeți grăsimea brațului

Faceți același lucru în stânga dvs. Faceți 3 seturi de 2 repetări. Rotația scândurii Youtube Scândurile sunt excelente pentru miez, umeri și brațe. Rotația plăcii este ceai de pierdere a grăsimilor poziție avansată a plăcii și trebuie să începeți cu rotații lente ale plăcii înainte de a trece la versiunea rapidă. Pași pentru a face rotația scândurii Asumați poziția scândurii - corpul în linie dreaptă, abs și brațele strânse și coatele blocate.

Ridicați-vă corpul într-o scândură laterală - călcâi pe călcâie, un braț ajungând spre cer, iar celălalt blocat strâns în poziție.

Împingeți pentru a pierde grăsimea brațului, Făcând burpees, ce anume se musculează?

Reveniți la scândură și faceți-o de cealaltă parte. Rotația scândurilor se poate face în două moduri - lent și rapid.

pierde grăsimea brațului în timp ce stați

Când o faceți încet, veți menține poziția timp de cel puțin 8 secunde și veți simți întinderea. Încercați să ajungeți cât mai departe posibil, extinzându-vă, deschizând pieptul și strângând mușchii umerilor. Versiunea lentă tonifică mușchii și te face mai puternic, arde grăsimile și îți stimulează metabolismul. În timp ce o faceți rapid, transformați rotațiile într-o mișcare cardio. Încheiați repetările în versiunea rapidă, ținând poza timp de 2 secunde pe fiecare parte pentru o singură repetare.

Do3 seturi de 12 repetări. Spiderman Push-Up Această mișcare funcționează pe biceps și triceps împreună cu gluteii. Ține-ți abdomenul strâns și implicat.

pierde grăsimea brațului în timp ce stați

Întindeți o mână în lateral, ajungând cât puteți de confortabil și ridicați piciorul. Îndoiți coatele, coborâți în împingere, îndoind piciorul și atingând în același timp genunchiul până la cot. Începătorii sau cei care nu se pot echilibra în timp ce își ridică complet piciorul, ar trebui să îndoaie genunchiul și să pună piciorul lângă mână și să facă push-up-ul. Reveniți la poziția inițială și faceți-o pe cealaltă parte. Ridicarea piciorului în scândură inversă Youtube Acest exercițiu al brațelor fără greutăți funcționează pe brațe, glute și abdominale.

Pași pentru a pierde grăsimea brațului în timp ce stați ridicare inversă a piciorului de scândură Intră în poziția inversă a scândurii.

Corpul tău trebuie să fie ridicat în linie dreaptă, cu doar palmele și picioarele pe podea. Asigurați-vă că brațele sunt blocate în poziție. Echilibrează-ți greutatea pe brațe. Angrenează mușchii abdominali tot timpul. Ridicați un picior în aer, în funcție de flexibilitatea dvs. Fă-o cu celălalt picior. Alternează mișcarea pe fiecare parte și repetă de cel puțin 10 ori cu fiecare picior.

Scândură cu ridicare a picioarelor Youtube Acest exercițiu este opusul ridicării inverse a piciorului. Este un exercițiu de bază excelent și activează bicepsul, tricepsul și extensorii și flexorii încheieturii mâinii. Pași de făcut scândură cu ridicarea picioarelor Intră într-o poziție de scândură, ține-ți miezul sus, ține coatele chiar sub umeri. Continuă să respiri. Ridicați piciorul pierde grăsimea brațului în timp ce stați de pe podea.

  1. O dieta pentru a slabi repede
  2. Slimming stiluri de bikini
  3. Dacă ți s-a mai întâmplat asta, să știi că nu ești singur.
  4. Cum să pierzi grăsimea brațului (pentru femei) | Sfaturi | June
  5. Sosete de ardere a grăsimilor
  6. Succesul de pierdere în greutate

Păstrați piciorul întins și țineți-l în această poziție timp de 3 secunde. Coborâți piciorul stâng și ridicați piciorul drept de pe podea.

Supape de scândură Sunt excelente pentru construirea rezistenței brațelor. Pași pentru realizarea robinetelor de bord Asumați o poziție de scândură de braț. Ține-ți inima angajată, gâtul într-o poziție neutră și urmărește covorul. Bateți umărul stâng cu palma dreaptă și așezați-l înapoi pe saltea. Bateți umărul drept cu palma stângă și așezați-l înapoi pe saltea.

Țineți-l acolo timp de 3 secunde și coborâți-l. Faceți 3 seturi de 8 repetări. Tripsuri cu un singur picior Youtube Scufundările cu tricep cu un singur picior sunt simple și eficiente și sunt unul dintre cele mai bune lucruri pe care le poți face pentru brațele tale.