Pierderea grăsimii din burtă

Pierde grăsimea de burtă într o provocare săptămâna, Cele mai bune 6 exerciții pentru a vă pierde stomacul

5 moduri de a pierde grăsimea abdominală într-o săptămână

Abdomenul este probabil, cel mai important grup de muschi din corpul tau. Fie că vă pasă sa aveti un abdomen tonifiat sau nu — formare abdomenul merge dincolo de cele șase pachete mușchi.

pierde grăsimea de burtă într o provocare săptămâna poți să pierzi în greutate făcând hula hoop

Aceasta implică întregul sistem de bază, mușchii dvs. Împreună acestea sprijină sistemul coloanei vertebrale și a activatilor funcților corpului și a mișcărilor. Potrivit lui Harvard, mușchii abdominali funcționează ca o legătură centrală în conectarea corpului dumneavoastră intre partea superioară și inferioară.

pierde grăsimea de burtă într o provocare săptămâna alevia ceai de slabit pareri

Fie că lovesti o minge de tenis sau stergi podeaua, toate miscarile necesare provin din muschii abdominali. Pe scurt, acestea sunt fundația în care încep aproape toate mișcările, în și în afara sălii de sport. Formare abdomenului este o modalitate de a permite o baza de forta necesara pentru organismul dumneavoastră dar si pentru a îmbunătăți mobilitatea și mișcările corpului să fie efectuate pierde grăsimea de burtă într o provocare săptămâna departe în mod eficient.

Da acesta afectează mult mai mult decât doar abdomenul. Aceasta are un impact in viața de zi cu zi și aproape in tot ceea ce faci.

Cum am slăbit 45 KG Nu salonul de pierdere în greutate corporală

Dar asta nu înseamnă că nu se poate urmări obtinerea unui abdomen plat. Antrenarea abdomenului însemna de asemenea că veți avea mai puțină grăsime burtă și mai multa masa musculară slabă în zona respectiva. Pierderea grasimii de pe burta In timp ce unii recurg la detoxifiere si diete pentru a pierde burtă grăsime, numeroase studii arată că cel mai bun mod de a pierde burtă grăsime este, de fapt, prin exerciții fizice și o alimentație sănătoasă.

Deși nu vă promit că veți pierde grăsimea de pe burta într-o săptămână, dar prin dedicarea la aceasta provocare pentru abdomen și la o alimentație sănătoasă, veți vedea cum dispare grăsimea nedorita din jurul abdomenului se topeste de la o săptămână la alta în timpul acestei provocari de 30 de zile.

Exerciții pentru o burtă plată

Vei incepe, de asemenea nu doar zona abdominala mai puternica, ci întregul corp mai tonifiat, echilibru fiind refacut, postura fiind corectata, durerile de spate fiind reduse și performanțele îmbunătățite, toate care rezultă prin antrenarea abdomenului cu aceasta provocarea.

Și da, abdomenul va fi mai tonifiat. Aceste exerciții alese pentru abdomen sunt plank,bicycle crunch, side plank, and long arm crunch. Aceste mișcări funcționează pe toata partea de mijloc a corpului, inclusiv mușchii six-packoblici și abdomenul inferior, acoperind toate sectiunile a abdomenului, în plus față de mușchii de bază, include si partea inferioara a spatelui si muschii abdominali care susțin miscarile dumneavoastra care vin prin abdomen.

Pentru a finaliza această provocare, efectuați exercițiile de mai jos, pentru repetarile prescrise sau pe timp.

pierde grăsimea de burtă într o provocare săptămâna pot pierde grăsimea corporală acasă

În cazul în care sunteți un începător, efectuați câte un set pe zi. Dacă sunteți în căutarea unei provocări mai grele, efectuați seturi.

Cu toate acestea, va atentionez ca spre sfârșitul provocării va fi destul de intensă chiar și doar pentru un singur set.

Puteți lua oricând această provocare din nou pentru a-ti depasii propriile recorduri! Din moment ce nu ai nevoie de nici un echipament, puteti sa-l efectuați oriunde.

  1. Progresul iti arata in ce directie sa mergi.
  2. Pastile de slabit rapid 10 kg

De asemenea, plansa implica brațele, spatele, umerii si fesele, lucrand full-body într-un singur exercițiu. Sfaturi: Dacă sunteți începător, începe cu plansa din genunchi pana când construiesti suficienta forta pentru a realiza plansa de bază.

Provocarea de a avea abs ferme

Acest exercițiu întărește și tonifiaza oblicii, abdomenul de asemenea si partea inferioara a muschii spatelui care sustin coloana vertebrala. Scândură laterală îmbunătățește forta abdomenului.

Aceasta înseamnă că vei avea un spate mai stabil, care este mai puțin predispus la leziuni. Pentru că este un exercițiu cu greutatea corporală, il poți face oriunde, fără a avea nevoie de nici un aparat de fitness.