Accelerăm metabolismul și pierdem în greutate

Pierdeți în greutate atunci când adormiți

Adulții au nevoie de o medie de șapte până la nouă ore de somn în fiecare noapte, totuși CDC estimează că cel puțin o treime din adulții americani înregistrează mai puțin de șapte ore.

În timp ce aportul excesiv de calorii și lipsa activității fizice contribuie la a fi supraponderal, vă puteți stimula rata metabolică pentru a arde mai multe calorii și a pierde în greutate. Ce este metabolismul Metabolismul este un proces biochimic în timpul căruia organismul transformă alimentele în energie. Elementele nutritive din alimente și băuturi sunt oxidate și oferă energie pentru funcționarea organismului. Chiar și în timpul repausului, când nu faci nimic, corpul tău continuă să funcționeze - respiră, circulă sânge prin vase, menține nivelurile hormonale și reînnoiește celulele.

Atunci când vine vorba de pierderea în greutate, efectele de a nu obține suficient de mult nu pot fi mult mai obosite sau mai puțin productive. Somnul inadecvat declanșează modificări metabolice și hormonale, care cresc pofta de mâncare și poftele și scad sensibilitatea la insulină. Aceste efecte sunt atât de semnificative încât somnul inadecvat este considerat un factor de risc pentru creșterea în greutate și obezitate.

Pierdeți greutatea pe semințele de dovleac și puneți cifra în ordine

În plus, lipsa somnului poate face și mai dificil să se lipească de alegerile alimentare sănătoase, deoarece sănătatea mentală, starea de spirit și modelele de gândire sunt de asemenea afectate. Deci, ce poți face pentru a-ți face somnul mai lung și mai odihnitor? Iată șase mici modificări pentru un somn mai bun pentru a sprijini pierderea în greutate.

cum apare pierderea în greutate fiziologic mthfr și incapacitatea de a pierde în greutate

Limitați cofeina după prânz În timp ce iubesc o cană de cafea sau două dimineața, sunt atent să evit cofeina în după-amiaza târziu și seara. M-am gândit că acest lucru este suficient pentru a evita problemele legate de somn legate de cofeină, dar acesta nu este cazul. Se pare că, cofeina poate rămâne în organism timp de 6 până la 9 ore după consumare. Pentru cei sensibili la cofeină, acest lucru poate îngreuna adormirea. Și, chiar dacă nu pare să vă împiedice să adormiți, având resturi de stimulent în organism poate scădea cantitatea de somn profund pe care îl obțineți.

De asemenea, aveți grijă la orice medicamente sau suplimente pe care le luați seara care pot conține cofeină.

Acatist catre Dumnezeu Tatal pentru cei adormiti

Mănâncă o dietă bogată în fibre Mâncarea alimentelor bogate în fibre și mai puțin procesate este esențială pentru pierderea în greutate, precum și prevenirea majorității bolilor cronice. În plus, vă poate ajuta chiar somnul!

Lipsa somnului si cresterea in greutate

În timp ce cercetarea nu este concludentă, două studii separate au descoperit că persoanele care au consumat diete cu conținut scăzut de fibre, cu conținut ridicat de zahăr și carbohidrați rafinați, au fost mult mai pierdeți în greutate atunci când adormiți să experimenteze un somn de calitate slabă, comparativ cu cei care au mâncat mai multe fibre și mai puțin zahăr adăugat.

Motivul nu este pe deplin înțeles, deși unii speculează că somnul poate fi perturbat de o scădere a zahărului din sânge, deoarece zaharurile adăugate și alimentele rafinate, bogate în carbohidrați, declanșează o reacție mai mare, mai rapidă în glucoză și insulină.

arde săptămâna de grăsime de 5 lbs pierzi greutatea de la pooping

Sfat pentru pierderea în greutate: alimentele cu conținut ridicat de fibre și mai puțin procesate, cum ar fi fructe, legume, fasole și cereale integrale sunt ceea ce sunt concentrate programele de pierdere în greutate durabile, deoarece aceste alimente au un conținut ridicat de nutrienți, în timp ce sunt mai scăzute în calorii, zaharuri adăugate și sodiu. Este probabil să vă concentrați deja pe aceste alimente dacă încercați să slăbești, așa că folosiți beneficiul posibil al unui somn mai bun ca motivație suplimentară pentru a continua cu alegerile inteligente.

De ce nu poți slăbi rapid

Înrudit: Încercați planul nostru de mâncare cu fibre ridicate de 7 zile 3. Obțineți mișcare Exercițiul arde calorii, dar fiind activ fizic te ajută să dormi mai bine! Deși mecanismul nu este pe deplin înțeles, cercetările sugerează celor pierdere în greutate thornton co fac efort fizic regulat, indiferent de lungimea sau tipul de activitate, dorm mai mult și obțin mai mult somnul restaurator profund, esențial pentru organism, în comparație cu cei care sunt mai puțin activi.

Paste; dulciuri. Sunt prezente în dieta oricărei persoane, dar dacă doriți să slăbești, aceste alimente sunt strict interzise. Dacă respectați cu strictețe principiile unei alimentații adecvate, după o lună puteți observa cât de mulți centimetri în plus la nivelul taliei dispar.

Sfat pentru pierderea în greutate: a arde calorii și a dormi mai bine este un dublu câștig atunci când încercați să slăbești, așa că stabiliți și respectați un program de antrenament regulat. Obțineți cel puțin 30 de minute de activitate fizică în fiecare zi, dar dacă nu puteți stoarce într-o excursie la sală, chiar și o scurtă plimbare de 10 minute sau antrenament poate duce la un somn îmbunătățit în acea noapte.

Obține niște lumină solară Vă chinui să adormiți?

cele mai bune anunțuri de pierdere în greutate care este zona mea optimă de ardere a grăsimilor

Poate ajuta un lucru pentru a ieși de câteva ori pe zi și a obține puțină lumină solară. Motivul are legătură cu ritmurile circadiene ale corpului, care orchestrează și supraveghează ceasul și programul nostru intern.

Lumina și întunericul influențează aceste ritmuri, astfel încât încorporarea unor fragmente scurte de lumina soarelui în ziua ta poate ajuta la reamintirea corpului tău că este timpul să fii treaz și alert.

Scopul este ca pe măsură ce ziua se termină și se întunecă, ritmurile tale circadiene vor răspunde ajutând corpul să se relaxeze și să adoarmă mai ușor. Sfat pentru pierderea în greutate: ieșirea afară pentru o plimbare de două până la trei minute, acționează ritmurile corpului pentru a promova somnul mai târziu în seara aceea, când este întuneric.

Accelerăm metabolismul și pierdem în greutate

Dacă aceasta nu este o opțiune, deschideți jaluzelele sau așezați-vă lângă o fereastră și evitați să stați la întuneric timp îndelungat în timpul orelor de zi. Hidratează-te devreme Menținerea hidratată a corpului este esențială pentru pierderea în greutate și, aparent, și pentru somnul adecvat!

Un studiu din a descoperit că indivizii care au dormit cu șase ore sau mai puțin aveau mult mai multe șanse să fie hidratate inadecvat, comparativ cu cei care au dormit șapte până la nouă ore. Totuși, ridicarea de mai multe ori pe noapte pentru a merge la baie vă poate perturba somnul general, deci cum vă hidratați pentru a susține pierderea în greutate și a dormi fără ca o vezică completă să vă trezească în timpul nopții? Sfat pentru pierderea în greutate: determinați-vă obiectivul de apă zilnic; răspândiți aceste uncii pe tot parcursul zilei și subliniați obținerea cea mai mare parte a acesteia până la jumătatea după-amiezii.

6 obiceiuri de somn care vă pot ajuta să pierdeți în greutate

Pentru a-l ușura, transport o sticlă de apă și urmăresc să consum 75 până la 80 la sută din obiectivul meu până la 3 sau 4 pm. În felul acesta, obțin o hidratare adecvată, permițând pierdeți în greutate atunci când adormiți timpul corpului meu să o absoarbă și să o excrete.

Cat de rapida ar trebui sa fie scaderea in greutate? Din Articole Generalitati Indiferent ca o persoana doreste sa slabeasca 5 kilograme sau mai putin, ar trebui sa se informeze asupra unui aspect important: cat de rapida ar trebui sa fie scaderea in greutate? Exista cateva reguli de baza simple care, o data puse in practica, pot contribui la pierderea numarului de kilograme fara ajutor suplimentar, diete speciale, carti sau medicamente.

Puteți avea în continuare apă și alte lichide după aceea; pur și simplu nu folosiți orele de după-amiază și seara târziu pentru a obține majoritatea hidratării zilnice. Înrudite: Încercați apa noastră infuzată cu lămâie, castraveți și mentă 6. Sariți acel pahar de nu încearcă să piardă în greutate Pierderea în greutate nu înseamnă privare; toate alimentele și băuturile se pot încadra într-o abordare sănătoasă de pierdere în greutate.

john cena pierdere în greutate nu pare să piardă nici o greutate

Și dacă îți place să bei o ocazie, atunci probabil că deja optezi pentru un cocktail cu calorii mai scăzute precum un pahar de vin sau o bere ușoară. Cu toate acestea, nu există mai multe de știut despre acea băutură decât doar numărul de calorii. Chiar dacă alcoolul este un sedativ și vă poate ajuta inițial să adormi, afecțiunile - chiar și dintr-o singură băutură - pot declanșa un somn mai puțin odihnitor câteva ore mai târziu. Sfat pentru pierderea în greutate: dacă beți, savurați un cocktail sau două din când în când, dar nu faceți un obicei nocturn.