Scădere în greutate pentru fumători - De ce ne ingrasam cand ne lasam de fumat?

Pierdere în greutate pentru fumători

Conținutul

    Slăbiți după renunțarea la fumat: da, pierdere în greutate pentru fumători posibil!

    Renunta la fumat Este întotdeauna o decizie bună pentru sănătatea ta, dar poate nu atât pentru dieta ta. Multe femei se tem să lase tutunul în urmă, deoarece unul dintre cele mai temute efecte secundare ale acestuia este, tocmai, creșterea în greutate. Din fericire, există modalități de a-l controla nu numai, ci chiar de a pierde în greutate.

    Print Este adevărat că unii oameni câștigă în greutate după ce încetează cu fumatul, dar iată ce nu auziti de obicei: Creșterea în greutate este adesea doar temporară. Aproximativ patru din cinci persoane care renunta la fumat vor castiga cateva kilograme. Ex-fumatorul mediu va câștiga circa 4 până la 10 kg. La polul opus, majoritatea oamenilor vor pierde greutatea în plus la șase luni după renunțare. Din pacate, efectele cresterii in greutate sunt mult mai evidente decat efectele pe termen lung ale fumatului.

    În plus, anxietatea asociată cu renunțarea la fumat poate determina înlocuirea acestuia cu o creștere a aportului. Sfaturi pentru a renunța la fumat și a pierde în greutate Pentru a compensa efectele negative ale renunțării la tutun, trebuie să recurgem la bine dieta și rutina de exerciții fizice.

    Fumatul afectează pierderea în greutate? Refuzul obiceiului fără consecințe Fumatul și pierderea în greutate - unul dintre cele mai faimoase mituri despre efectul nicotinei asupra sănătății, formei și frumuseții. Mulți oameni și bărbați, femei sunt sincer încrezători că țigările îi ajută să mențină forma în formă. Și accidentul de groază populară că refuzul dependenței de tutun conduce instantaneu la un set de kilograme urâte și provoacă obezitate, jucând doar pe mâna producătorilor globali de țigări.

    În ceea ce privește produsele alimentare, din moment ce ați renunțat la tutun, este timpul să abandonați alte obiceiuri, cum ar fi gustarea între mese, alimentele gătite în prealabil, produsele de patiserie industriale sau prăjiturile, care creează și dependență.

    Când îți este foame, apelează la fructe sau produse lactate degresate, iar pentru mesele principale alege legume, pește și carne slabă.

    slimming expoziții speciale de ceai din plante cum să poop mai mult pentru a pierde în greutate

    Efectul tutunului asupra greutății durează doar aproximativ 6 luni, așa că odată ce a trecut acest timp putem reveni la dieta noastră normală, încercând mereu evita dulciurile și grăsimile. Exercițiul este, de asemenea, o modalitate bună de a sparge anxietatea și stresul, pe lângă faptul că ne distrage atenția, ne ajută să generăm serotonină, un neurotransmițător care activează anumite stări de spirit.

    sfaturi pentru a îndepărta grăsimea din corp dacă obeziul tău cum să piardă în greutate

    Nu este necesar să practicăm sportul într-un mod extrem, orice exercițiu care se potrivește nevoilor noastre, cum ar fi alergatul sau pur și simplu mersul pe jos, important este să îl facem în mod regulat, dacă este posibil zilnic timp de o oră. Puteți citi mai multe articole similare cu Slăbiți după renunțarea la fumat: da, este posibil!

    cum să pierzi greutatea în umflături pierdere în greutate thornton co