Formula metabolică pentru femei. Schimbul principal (metabolismul de bază)

Sinteza 6 pierde grăsimea corporală. Ciclism cu carbohidrați - Ce este, cum să o faci, ce dietă să planifici

Principalul avantaj al calculului masei musculare este că arată mai precis necesarul zilnic de calorii DVC pentru persoanele foarte musculare sau obeze. Ajustați cantitatea de calorii consumate în funcție de obiectivul dvs. Deci, vă cunoașteți deja SPK-ul. Următorul pas este să vă ajustați aportul de calorii în funcție de obiectivul dvs.

Calorii conținut

Matematica echilibrului caloric este foarte simplă. Pentru a vă menține greutatea la nivelul actual, trebuie să respectați SPK. Dacă doriți să slăbiți, trebuie să creați un deficit caloric în organism, pentru a face acest lucru, reduceți SPK sau consumați aceeași cantitate de calorii, dar creșteți activitatea fizică.

Dacă obiectivul tău principal este să te îngrași, trebuie să crești numărul de calorii pe care le consumi. Singura diferență între dietele de slăbit și de creștere în greutate este cantitatea de calorii consumate. Echilibrul negativ de calorii este cel mai important factor pentru pierderea în greutate Numărarea caloriilor nu este doar importantă, ci este cel mai important factor în pierderea în greutate.

Dacă consumați mai multe calorii decât cheltuiți, nu veți pierde în greutate, indiferent de ce alimente consumați.

sinteza 6 pierde grăsimea corporală legea atracției și pierderii în greutate

Nu puteți schimba legile termodinamicii și ale echilibrului energetic. Pentru a arde grăsimi, organismul trebuie să aibă un deficit caloric. Acest lucru vă va forța corpul să utilizeze grăsimea stocată pentru a umple deficitul de energie. Dacă ați trecut prin dietă, exerciții fizice sau o combinație a ambelor într-o săptămână, creați un deficit în de caloriiVei pierde 0,5 kg greutate Dacă într-o săptămână deficitul este de calorii, Veți reseta 1 kg Un deficit de calorii poate fi creat prin dietă, exerciții fizice sau, cel mai bine dintre toate, printr-o combinație a ambelor.

Întrucât am calculat deja reducerea caloriilor din exerciții utilizând coeficientul de activitatedeficitul despre care vorbim este cel care ar trebui obținut din dietă. Limita deficitului caloric: care este cantitatea maximă acceptabilă? Toată lumea știe că, dacă reduceți cantitatea de calorii consumată prea mult, atunci rata metabolică va încetini, glanda tiroidă va reduce producția de hormoni și masa musculară va începe să scadă.

De cât aveți nevoie pentru a reduce numărul de calorii atunci? Există cu siguranță o limită sub care reducerea caloriilor poate avea efecte negative asupra sănătății. Pentru pierderea în greutate, se recomandă reducerea cantității de calorii consumate în comparație cu OEC cu cel puțindar nu mai mult de Pentru unii oameni, în special pentru cei slabi, de calorii pot avea un deficit prea mare.

Rata zilnică de kcal pe zi. Un echilibru caloric pozitiv este esențial pentru a construi mușchii

Colegiul American de Medicină Sportivă recomandă împotriva scăderii caloriilor sub pe zi pentru mic dejun low carb și pe zi pentru bărbați. Dar chiar și aceste cantități sunt foarte mici. Cel mai bun mod de a determina un nivel sigur al deficitului de calorii se bazează pe greutatea dvs. Uneori este posibil să aveți nevoie de un deficit mai mare, dar atunci cel mai bine este să vă creșteți activitatea fizică, menținând în același timp deficitul de calorii la același nivel.

Exemplul 1: Greutatea ta este de 54,5 kg SPK-ul dvs. Dar fără culturism, acest lucru este imposibil. Numai în acest caz, excesul de calorii va fi utilizat pentru a crea țesut sinteza 6 pierde grăsimea corporală nou.

Odată ce ți-ai stabilit OCR-ul, următorul pas este să-ți crești suficient caloriile, astfel încât să poți câștiga în greutate. Aceasta este legea de bază a echilibrului energetic: pentru a construi masa corporală slabă, trebuie să luați o dietă cu un echilibru caloric pozitiv.

1. Cum să crești masa musculară

Punctul de plecare pentru creșterea în greutate ar trebui să fie o creștere a OEC de până la de calorii pe zi. Exemplu: Greutatea ta este de 54,5 kg SPK-ul dvs. Dacă, după calcularea DVA necesarul zilnic de calorii și ajustarea pentru obiectivul dvs. De exemplu, ați stabilit că numărul optim de calorii consumate pe zi ar trebui să fiedar înainte, nivelul dvs.

Dacă vă creșteți caloriile dramatic, metabolismul va încetini.

sinteza 6 pierde grăsimea corporală pierderea în greutate din vietnam

Saltul până la 1. Cel mai bun mod este în termen de săptămâni crește treptat numărul de calorii consumate de la la Acest lucru vă va permite corpului să se adapteze sinteza 6 pierde grăsimea corporală să vă accelereze metabolismul. Măsurați-vă rezultatele și reglați-vă caloriile Calculele care vă vor ajuta să găsiți cantitatea potrivită de calorii consumate sunt foarte simplificate și sunt necesare doar pentru a ști de unde să începeți.

Ciclism cu carbohidrați - Ce este, cum să o faci, ce dietă să planifici

Va trebui să urmăriți cu atenție progresul pentru a vă asigura că este nivelul potrivit pentru dvs. Pentru a vă asigura că sunteți pe drumul cel bun, va trebui să urmăriți aportul de calorii, greutatea corporală și procentul de grăsime corporală.

Greutatea corporală și procentul de grăsime corporală trebuie monitorizate pentru a vedea cum reacționează corpul dumneavoastră la schimbările nutriționale.

Dacă observați că nu obțineți rezultatele dorite, ajustați aportul de calorii și nivelul de activitate. Principalul lucru nu este să tăiați prea multe calorii pentru a slăbi.

Cea mai bună opțiune este să vă reduceți ușor caloriile și să vă creșteți cheltuielile zilnice de energie prin creșterea cantității, duratei și intensității activității fizice.

  • Ampalaya pierde în greutate
  • Formula metabolică pentru femei. Schimbul principal (metabolismul de bază)
  • Pierdeți știința greutății: 6 moduri de a pierde grăsimea din burtă - Ceai

Mult noroc pe drumul spre silueta ta ideală! La școală, am folosit Joule pentru a reprezenta energia. Caloriile pot fi exprimate și în jouli - 1 calorie este egală cu 4.

sinteza 6 pierde grăsimea corporală cult de pierdere în greutate praf

Caloriile sunt cheltuite în corpul nostru pentru toate procesele - aceasta este energia care asigură munca continuă a corpului și îndeplinirea tuturor funcțiilor sale. Cheltuim energie chiar și atunci când nu o simțim - când dormim, mâncăm, digerăm mâncarea, înghețăm, căscăm. Pentru ca energia să fie generată din ceva, corpul nostru are nevoie de combustibil - hrană.

Când substanțele conținute în alimente sunt procesate și descompuse, energia este eliberată - acestea sunt caloriile pe care le cheltuim.

sinteza 6 pierde grăsimea corporală supercuts fat burner review

Valoarea energetică a unui aliment, sinteza 6 pierde grăsimea corporală în calorii, indică câtă energie este eliberată atunci când alimentele sunt procesate. Aportul zilnic de calorii este consumul de calorii pe zi de care avem nevoie pentru a umple costurile energetice ale organismului pentru viață și activitate adică pentru munca inimii și pentru digestia alimentelor, pentru conducerea unei mașini și pentru dansul la discotecă.

De câte calorii are nevoie o persoană pe zi Bărbați și femei, copii și adulți, studenți și soldați, sportivi și gospodine - consumul lor de energie este complet diferit și, dacă stabiliți scopul calculării aportului zilnic de calorii, trebuie să țineți cont de mulți factori - sex, vârstă, stil de viață, prezența bolilor, greutatea corporală și viteza.

  1. Digimon world 1 pierdere în greutate
  2. Slabire fara dieta
  3. Raportul dintre proteine, grăsimi și carbohidrați pentru pierderea în greutate - cum se calculează în funcție de formule.
  4. Pierderea în greutate cu t3
  5. Cum să pierzi bărbații de grăsime de burtă inferioară
  6. Cum să vizați pierderea în greutate
  7. Principalul avantaj al calculului care ia în considerare masa musculară este că o mai mare acuratețe arată nevoia zilnică de calorii sec pentru foarte musculară sau, dimpotrivă, suferă de obezitatea oamenilor.

Cu cât o persoană este mai în vârstă, cu atât metabolismul său devine mai lent și, respectiv, consumul de energie este mai redus, cu atât este mai mică rata de calorii pe zi de care are nevoie. Pentru a răspunde la întrebarea de câte calorii are nevoie o persoană pe zi, au fost obținute mai multe formule pentru calcularea aportului zilnic de calorii, luând în considerare sexul, vârsta, greutatea unei persoane și gradul de activitate al acesteia în timpul zilei.

Vom folosi formula Muffin-Geor pentru a calcula caloriile pe zi. Calculul caloriilor pe zi folosind formula Muffin-Geor Una dintre cele mai exacte formule pentru calcularea câte calorii aveți nevoie pe zi a fost dezvoltată în și se numește formula Muffin-Geor pentru determinarea aportului zilnic de calorii. Calculul caloriilor pe zi folosind această formulă ia în considerare factori precum sexul, vârsta, greutatea și activitatea fizică a unei persoane.

Ce este ciclismul cu carbohidrați?

Calculul caloriilor pe zi în conformitate cu formula Muffin-Geor se efectuează în 2 etape. Rata metabolică bazală arată câte calorii pe zi sunt necesare pentru a menține toate funcțiile de susținere a vieții corpului într-o stare de odihnă completă adică, dacă doar minți și nu te gândești la nimic, dar în acest moment respiri, transpiri, părul crește, sângele curge, se produc enzime interne etc.

sinteza 6 pierde grăsimea corporală pierde greutatea cu frunze de guava

Formulele de calcul ale ratei metabolice bazale sunt diferite pentru bărbați și femei. Calculul aportului total de calorii pe zi, ținând cont de activitatea fizică, se calculează utilizând factori crescători.

Prezentare pe tema metabolismului în organism. Prezentare despre metabolismul grăsimii corporale

De exemplu, să încercăm să calculăm câte calorii are nevoie o femeie de 30 de ani, cu o greutate de 55 kg și cm înălțime, care lucrează ca contabil și merge la sală de două ori pe săptămână.

Primim: Femeia noastră va avea nevoie de un astfel de aport zilnic de calorii pentru a-și menține greutatea la același nivel de 55 kg.

sinteza 6 pierde grăsimea corporală pierderea în greutate atunci când călătoriți

Dacă decide să slăbească, va trebui să creeze un deficit caloric mic, adică să consume mai puțin cu kcal pe zi aproximativ kcal pe zi.

Așa că va slăbi kg într-o lună, fără a afecta sănătatea ei. Ce se întâmplă când corpul tău are puține calorii În ciuda sfaturilor nutriționiștilor, fetele care încearcă să slăbească deseori limitează valoarea energetică a dietei zilnice la un număr foarte scăzut de calorii -și chiar kcal pe zi.

Sinteza 6 pierde grăsimea corporală grabă poate avea consecințe foarte grave. Medicii recomandă reducerea aportului zilnic de calorii la mai puțin de kcal acest aport caloric pe zi este aprobat de Organizația Mondială a Sănătății ca rata metabolică bazală. Dacă silvers ulotka prea puține calorii care intră în organism, se întâmplă următoarele.

Corpul își scade rata metabolică bazală și intră într-o stare de economisire a energiei - și îl economisește asupra sănătății și activității dvs. Începe procesul de catabolism - corpul începe să-și proceseze propriul țesut muscular în energie. Nivelul metabolismului scade atât de puternic încât metabolismul se deteriorează, organismul încetează să digere în mod normal alimentele, începe deficitul de vitamine și lipsa nutrienților. Când decideți să terminați dieta și să începeți să mâncați în același regim, corpul funcționează cu o rată metabolică bazală scăzută pentru încă câteva zile, cheltuie energie foarte ușor și tot ceea ce rămâne tinde să se stocheze pentru viitor - prin urmare, după diete extreme, de regulă, a scăzut kilogramele reveniți din nou complet sau chiar mai mult.

Deci, dacă veți pierde în greutate, ar trebui să vă limitați aportul de calorii pe zi la cel mult kcal.

Ce este metabolismul bazal

Articole populare Citiți mai multe articole Chiar dacă avem un stil de viață sedentar, tot mergem - până la urmă, nu avem În primul rând, să aflăm necesarul zilnic al corpului de a menține o greutate stabilă.

În medie, rata caloriilor variază între kcal. De câte calorii sinteza 6 pierde grăsimea corporală nevoie pe zi depinde de sex, vârstă, greutate corporală, stil de viață etc.