Probiotice de slăbit, aliați adevărați împotriva kilogramelor în plus

Bacterii de pierdere a grăsimilor. Pierderea grăsimii intestinale, Intoleranţă la grăsimi

Conținutul

    Concluzie Grăsimea abdominală este periculoasă 1. Este strâns legată de diabet, boli de inimă și rezistența la insulină 23.

    Pagina principala Fibre dietetice Când vorbim despre fibrele dietetice, ne gândim întotdeauna la părțile din alimentele vegetale pe care nu le putem digera, care, totuși, trec prin tractul gastro-intestinal, sunt parțial defalcate și utilizate de bacteriile bacteriilor colonului.

    Acestea includ de ex.

    bacterii de pierdere a grăsimilor

    Fibrele sunt adesea clasificate în grupuri solubile în apă și insolubile în apă, dar se poate face o distincție în funcție de faptul dacă structura lor poate fi degradată de flora intestinală, slab degradată sau deloc degradată. Fibre foarte solubile: pectină formează conținutul intern gelatinos al fructelor, de ex. Un adult sănătos ar trebui să consume cel puțin g de fibre dietetice pe zi, iar un copil ar trebui să aibă câte grame sunt, plus 7 g adăugate la valoarea obținută.

    bacterii de pierdere a grăsimilor

    Fibrele nu numai că reglează greutatea, textura și frecvența defecației, ci afectează și fermentația din colon previn dispepsia fermentativă și putrefactivă și afectează și funcționarea sistemului imunitar. Potrivit dr.

    Cu toate acestea, condiția acestei coexistențe prietenoase este ca sistemul imunitar să fie intact, altfel aceste bacterii prietenoase aproape că ne vor devora în câteva zile.

    Din fibrele parțial digerabile, bacteriile intestinale sunt capabile să producă substanțe foarte utile.

    bacterii de pierdere a grăsimilor

    Fibrele insolubile și nedigerabile îmbunătățesc greutatea și consistența scaunului, evitând astfel scaunele sau diaree. Există o legătură puternică între aportul bacterii de pierdere a grăsimilor de fibre și bolile cardiovasculare, precum și diabetul, cancerul de colon și diverticulita.

    bacterii de pierdere a grăsimilor

    Aportul ridicat de fibre inhibă, de asemenea, absorbția grăsimilor în dietă și astfel acționează împotriva dezvoltării obezității. O sursă excelentă de fibre este extractul de orz verde tânăr magma verdeun amestec de plante super verzi 49, fructe, legume, cereale integrale amidonul de porumb cu conținut ridicat de amiloză este insolubil și nu este digerabil, astfel încât porumbul nu câștigă puțină grăsime și mișcările intestinului.

    Porumbul purpuriu este o formă deosebit de valoroasă, deoarece, pe lângă acest amidon, este bogat și în polifenoli, flavonoide și antocianidine.

    bacterii de pierdere a grăsimilor

    Împreună, sunt capabili să amplifice și mai mult efectele benefice ale ciupercilor medicinale cultivate pe porumbul purpuriu. Laptele de cocos conține, de asemenea, mulți acizi grași cu lanț scurt dacă este necesar, un copil poate fi crescut cu lapte de cocos, în timp ce laptele de vacă nu poate.