8 EXERCIȚII PENTRU REDUCEREA GRASIMII A COAPSEI INTERIOARE - Victor Diaconescu

Cum să vă ardeți grăsimea interioară a coapsei

cum să vă ardeți grăsimea interioară a coapsei

Victor Diaconescu Personal Trainer Coapsele interioare pot fi magneți pentru grăsime, dar exercițiile potrivite pot parcurge un drum lung în eliminarea grasimii suplimentare. Păstrați-va în minte că nici un exercitiu nu poate reduce grăsimea într-o anumită zonă. Pentru a pierde un cm din cum să vă ardeți grăsimea interioară a coapsei interioare, trebuie să ardeti grăsime de pe întregul corp.

Acest lucru necesită modificarea dietei, în plus față de antrenament.

Cum să reducă grăsimea interioară a coapsei |

Evita alimentele bogate în zahăr rafinat și grăsimi saturate, optând în schimb pentru calorii-scazute, nutrienti alimente dense, cum ar fi legumele cu frunze verzi, cereale integrale, si proteine slabe, cum ar fi albușul de ou, fasole și brânză de vaci.

Nu toată lumea are acces la echipamente dintr-o sala. Cu toate acestea, puteți face o mare varietate de exerciții calistenice în confortul propriei case. Încercați să faceți o combinație de mai multe sau toate aceste exerciții, timp de cel puțin 15 minute pe zi, pentru a consolida coapsele.

Profitati de greutatea corpului pentru a ajuta la intarirea muschilor de la picioare.

Cum să reducă grăsimea interioară a coapsei

Acest exercițiu provocator va viza nu doar abdomenul dar va mări flexibilitatea în șolduri și consolideaza coapsele, dar va învăța, de asemenea, să utilizați echipamentul TRX într-un mod diferit. Cum se face: Începeți cu o banca sau un TRX în spatele tău. Ridicãm un picior în spatele tău astfel încât piciorul este ridicat la înălțimea coapsei. Se pune piciorul piciorul ridicat în cureaua TRX sau pe banca.

  • Cum să reducă grăsimea interioară a coapsei Interioară reducă coapsei Add: tikuheni25 - Date: - Views: - Clicks: Oamenii își pot reduce grăsimea corporală generală și își pot întări și tonifica mușchii fesierilor și ai picioarelor superioare, făcând anumite exerciții și modificând stilul de viață.
  • Concluzie Grăsimea coapsei este în principal grăsime subcutanată care este prezentă sub piele.
  • Nu pot pierde în greutate cu lupus
  • Pierderea în greutate menopauză simptom
  • Pierde greutatea deasupra șoldurilor
  • Aerobic: Exerciții fizice susținute pe perioade mai lungi de timp, cum ar fi activități cardio cum ar fi alergatul, mersul pe jos sau ciclismul care vă măresc ritmul cardiac.
  • Cum să scapi de grăsimea interioară a coapsei - eduCum
  • Cum să scapi de grăsimea interioară a coapsei - Enciclopedie

Acum coborâți greutatea corpului într-o poziție de fandare, menținând echilibrul atat pe coborare cat și pe ridicare. Fa repetari pe piciorul drept, apoi se repetă pe partea stângă. Adaugati gantere de kg pentru o provocare mai mare. Exercițile de scândură sunt baza pentru construirea unui trunchi puternic și șase patratele, dar cum se poate reduce grasimea de pe coapse prin plank?

Ei bine, această variantă de scândură vizează partea interioara a coapselor, împreună cu brațe, piept, abdomen, și gluteus. Cum se face: Start într-o poziție de scândură clasica, cu fiecare picior plasat pe prosoape mici pliate. Acum, picioarele sa fie în afară păstrând în același timp partea superioară a corpului fix și deschidem picioarele cât mai larg posibil. Incordam încet coapsele interioare să alunecam cu picioarele din spate împreună.

cum să vă ardeți grăsimea interioară a coapsei

Fa 2 seturi de 15 repetari. Aceasta este o variație de genuflexiune și de departe cel mai bun exercițiu pentru coapse. Mișcarea cu greutate corporală oferă un stimul unic de formare la partea inferioară a corpului, care ajută la modelarea gluteusului și a coapselor din fiecare unghi. Cum se face: Stati cu picioarele plasate mai deparate decât latimea umerilor și brațele relaxate in părțile laterale.

8 EXERCIȚII PENTRU REDUCEREA GRASIMII A COAPSEI INTERIOARE

Acum fa o genuflexiune cât mai adânca pe piciorul stâng în timp ce orientati degetele de la picioare in sus și îndoind talpa drepta. Extinde brațele în linie dreaptă. Du-te înapoi la poziția inițială și efectueaza genuflexiune pe partea opusă pentru a finaliza 1 rep.

Scopul este sa faci 12 repetari într-un singur set.

Exercitii pentru subtierea coapselor interioare - COAPSE FARA CELULITA

Această mișcare rapida ridica ritmul cardiac pentru a ajuta la explozia țesutului adipos și recrutează mușchii coapsei interioare pentru a vă ajuta să comutați rapid directia. Cum se face: Stati cu picioarele împreună, brațele pe lângă corp. Inversam imediat shuffle stânga, dreapta, stânga și aterizam cu genunchiul drept în sus, genunchiul stâng indoit, miscand brațul drept înainte.

Se repetă de 20 de ori fara pauza cat de repede poti alternand partile. Low Lunge with Isometric Adduction: Această contracție izometrică activează mușchii coapsei interioare în timp ce angajaeaza și restul corpului cum să vă ardeți grăsimea interioară a coapsei drum mult mai eficient de a antrena șoldul decat aparatele din sala de sport.

Ia un pas mare înainte cu piciorul drept și coboara înapoi sutien subțire de grăsime poziție de fandare profundă. Se pun mâinile pe podea pe partea interioară a piciorului drept. Apăsați genunchiul drept în partea exterioară a umărului drept. Strângeți și mențineți contracția pentru 10 secunde.

cum să vă ardeți grăsimea interioară a coapsei

Eliberați și împingeți de pe podea, cu piciorul drept să va întoarceti in picioare. Asta e o repetare.

Cum să scapi de grăsimea interioară a coapsei

Se repetă cu piciorul stâng pentru a finaliza 1 set. Faceti 3 seturi. Când efectuați un exercițiu, vrei să știi că lovești toti muschii.

Dacă lucrati mușchii picioarelor, puteți efectua o variație din poziția standard de fandare prin efectuarea unei curtsy lunge. Aceasta fandare in cruce ajută pentru a încorpora mușchii picioarelor în poziția fandare, oferindu-vă coapselor interioare și exterioare o tonifiere buna.

Cum se face: Picioare trebuie sa fie la latimea soldurilor, faceti un pas cu piciorul în spatele tău. Acum îndoiți ambii genunchi, formând o poziție de fandare. Te vei înclina apoi cu trunchiul în față aproximativ 30 de grade. Pulsati în sus și în jos de 10 de ori.

cum să vă ardeți grăsimea interioară a coapsei

Îndreaptă-te și fa invers prin pivotarea la de grade. Celălalt picior ar trebui să fie în față acum. Acum repetați pașii. Fa acest lucru 10 pasi pe set; 3 seturi pe fiecare parte.

  1. Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei (plus ce să nu faci) - Rachael Attard
  2. Modalități de știință de a pierde în greutate
  3. Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei plus ce să nu faci Ultima actualizare 21 MAICum scapi de grăsimea interioară a coapsei - acea mică zonă încăpățânată care pare să se lipească indiferent de ceea ce faci?
  4. Referințe X este un "wiki"; asta înseamnă că multe dintre articolele noastre sunt rezultatul colaborării mai multor autori.
  5. 8 EXERCIȚII PENTRU REDUCEREA GRASIMII A COAPSEI INTERIOARE - Victor Diaconescu
  6. Pierderea de grăsimi în 90 de zile
  7. Chirothin pierderi în greutate recenzii

Acesta este unul dintre cele mai usoare exerciții pentru coapsele interioare, care includ o minge de stabilitate. Acest exercițiu pe mingea de stabilitate fac antrenamentele coapsei interioare un pic mai dificile.

Aceasta ajută la tonifierea abdomenului si a partii interioare a coapselor. Cum se face: Intinde-te pe o partea cu brațele încrucișate ținute în fața corpului, și o minge de stabilitate plasata intre picioare.

Ridicați ușor mingea sus spre tavan cu ajutorul soldurilor și apoi reveniti la poziția inițială. Acest lucru este o repetare. Fa 3 seturi de 15 repetari. Sumo Squat With Side-Arm Raises: Sumo Squat With Side-Arm Raises este o altă variație de genuflexiune, care ajută la dezvoltarea unor picioare bine proporționate, dar cum de reduce grasimea coapsei interiore cu genuflexiuni?

Aceasta genuflexiune este speciala se concentrează asupra coapselor interioare, mai mult decât pe cvadricepsi.

Puteți, de asemenea, să vă construiți mușchii în coapse, ceea ce îi poate ajuta să arate tonifiat și să vă ajute organismul să ardă și mai multe calorii. Cap 1 Mâncarea pentru a pierde în greutate 1 Mănâncă o dietă curată.