5 Tipuri De Faina Ideale Pentru Dieta Keto Sau Dieta Slaba In Carbohidrati

Faina dieta ketogenica, Dieta ketogenica retete cu paste konjac si paine din faina de cocos.

Am modificat articolul ultima data pe: Iata cateva optiuni cu care iti poti inlocui faina de grau cea de toate zilele. Unul din principalele ingrediente pe care le vei schimba cand pornesti la drum cu o dieta restrictiva in ce priveste carbohidratii sunt fainurile.

Făina de migdale este probabil cea mai populară făină utilizată în alimentația low-carb. Bogată în nutrienți și lipide sănătoase, este o făină potrivită pentru preparate sănătoase și aromate. Câți carbohidrați conține făina de migdale Un sfert de ceașcă 28g de făină de migdale conține în medie kcal, 3g carbohidrați net, 3g fibre, 14g lipide, 6g proteine. Conține vitamine și minerale precum magneziu, fier, potasiu, calciu.

Chiar daca nu ai folosit aluaturi facute in casa pana acum, tot ai consumat paine si alte produse care se folosesc de ele, asa ca este cu atat mai important sa stii care este continutul lor caloric si care sunt procentajele macronutrientilor componenti. Iar cand iti plac dulciurile si produsele de panificatie, nu e necesar sa renunti la ele de tot si sa consumi doar alimente fade si fara gust, acestea trebuind doar sa fie faina dieta ketogenica noului stil de viata.

Cand faci o schimbare in dieta, e important sa stii ca fainurile alternative nu se comporta exact precum cea de grau, asa ca modul in care se folosesc poate fi diferit.

5 tipuri de faina ideale pentru dieta keto sau dieta slaba in carbohidrati

Cel mai simplu mod de a le incorpora faina dieta ketogenica sa incerci retete special concepute cu astfel de ingrediente. Iata cateva informatii pertinente.

Faina de cocos Este o alegere populara datorita continutului bogat in grasimi sanatoase, fibre si proteine.

2b review slimming, nu are un numar ridicat de carbohidrati si calorii, asa ca poti ajunge mai usor la satietate si la indeplinirea macrourilor de peste zi daca iti contorizezi caloriile si macronutrientii. Pachetul se pastreaza in camara, la un loc uscat si racoros, iar dupa deschidere se va mentine la racoare sau chiar in frigider.

Dieta ketogenică. Ce pâine mâncăm?

La nivel micronutritional merita mentionate seleniul, fierul, manganul si calciul. Cea mai importanta diferenta intre cea de cocos si cea de grau este ca prima are nevoie de mai multa umezeala la coacere si retine mai multa apa.

De aceea, este important sa te organizezi si sa ai in jurul tau doar alimentele potrivite. Dieta keto este foarte populara la nivel global, avand efecte vizibile asupra siluetei tale. Principalul ei avantaj este scaderea in greutate si mentinerea unei siluete suple, indiferent de sezon. Pe scurt, dieta keto se bazeaza pe excluderea carbohidratilor din alimentatie si inlocuirea lor cu grasimi, acest lucru instaland in corp starea de ketoza.

De aceea, pentru mentinerea aluatului moale si pufos, se recomanda adaugarea mai multor oua sau a untului, spre exemplu. Gustul este usor dulceag, cu note subtile de cocos, asa ca se va preta dulciurilor si prajiturilor, in general, ratia de inlocuire a fainii de cocos cu cea de grau fiind de ¼ la unu, adica un sfert de ceasca de faina de cocos se foloseste in locul uneia intregi de grau.

Faina de in Se obtine din macinarea semintelor de in, putand fi facuta si manual, daca ai la dispozitie o rasnita.

E un produs caruia nu ii lipsesc fibrele, fiind si bogat in grasimi. Patru linguri de faina de in sau echivalentul a 28 de grame au kilocalorii, dintre acestea 7.

Dieta ketogenica: 5 retete de dulciuri keto gustoase

Nu ii lipsesc fierul, calciul, zincul si magneziul de ajutor in echilibrarea apetitului si a zaharurilor din sange, complexul vitaminic B si acizii Omega 3. Pentru ca se poate strica usor, este indicat sa o pastrezi intr-un loc foarte racoros, sau chiar in frigider, chiar si inainte de a deschide punga. Poate inlocui in intregime faina de grau sau se poate gasi in amestecuri low-carb pentru panificatie si patiserie, gustul fiind adecvat si turtelor, painii sau altor retete gustoase.

Si, pe langa faptul ca inlocuieste faina clasica, poate fi un suplinitor pentru oua, daca exista astfel de alergii sau sensibilitati. Macinatura faina dieta ketogenica seminte de floarea-soarelui sau dovleac Pentru persoanele alergice la gluten sau nuci ori cocos, aceasta poate fi o optiune relativ accesibila, ce se prepara si acasa, din seminte macinate.

faina dieta ketogenica

Iti poate fi cu atat mai util sa realizezi un faina dieta ketogenica acasa cu cat nu vei gasi des in comert asa ceva. Poate fi depozitata in locuri racoroase si intunecate cand nu e folosita si se tine la frigider pentru pana la 4 luni.

faina dieta ketogenica

Poate inlocui faina de migdale in proportie de 1 la 1, facand parte din amestecuri pentru aluaturi de prajituri. Faina mix de fibre Se gaseste in comert, fiind un amestec intre macinaturi de konjac, psyllium si celuloza, la nivel nutritional fiind compus exclusiv din fibre nedigerabile, care vor ajuta la mentinerea unei digestii echilibrate si rapide.

faina dieta ketogenica

Deoarece nu contine carbohidrati, se va preta unei diete de acest fel. In general, nu compune de una singura aluatul, fiind amestecata cu alta faina precum cea de cocos sau migdale.

Va absorbi cantitati mai mari de lichide decat alte variante, avand nevoie de ajustari in ce priveste retetele.

6 alimente care fac dieta keto mai usoara si mai gustoasa – trebuie sa le ai mereu la indemana!

Se pastreaza, de regula, intr-un loc uscat si racoros, folosindu-se cu precadere in aluaturi pentru paine si produse de panificatie. Faina de migdale Este, probabil, una din cele mai populare fainuri care inlocuiesc produsele clasice, din grau.

Se face prin macinarea fina a migdalelor si producerea unui praf fin si bogat in nutrienti. In comparatie cu orice alta nuca, aceasta are cea mai mare cantitate de calciu, fiind si bogata in vitamine si minerale, de unde nu lipsesc magneziul, fierul, potasiul, cuprul, manganul, vitamina E si grasimile monosaturate.

Pâine Ketogenică

In cazul aluaturilor si patiseriei ofera o textura pufoasa si usoara, fara o aroma puternica de nuci, care sa distraga de la celelalte ingrediente. In ce priveste continutul caloric, iti vom spune ca 28 de grame de faina de migdale reprezinta echivalentul a kilocalorii, dintre care 14 grame sunt lipide, 6 grame proteine, 3 grame fibre si 3 grame de carbohidrati.

In general, pachetul de faina se tine la un loc uscat si racoros, dupa deschidere mentinandu-se in camara sau intr-un loc lipsit de umiditate ori chiar in frigider. Poate inlocui faina de grau in proportie de 1 la 1, fiind de preferat sa adaugi in amestecuri si putina faina de cocos, pentru ca rezultatul sa nu fie prea umed.

Poti face tortilla, clatite, prajituri, tarte, paine sau chiar sosuri, daca doresti.